Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:30:33 GMT

ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۸۴۴۴۷

ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیّدمحمّدعلی آل هاشم صبح یک شنبه در گردهمایی آزادگان پیشکسوت آذربایجان شرقی گفت: مقاومت آزادگان گرانقدر در دل دشمن، گواه این ادّعاست که این ایثارگران عزیز، بسیجی بودنشان را در عمل نشان داده و ثابت کرده اند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، نیازمندی به فرهنگ بسیجی را یک ضرورت در زمان حاضر دانست و افزود: این حوادث نشان داد که قدری از ایفای وظایف خودمان فاصله گرفته ایم که باید با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و تفکّر بسیجی و البته با اتحاد و وحدت حول محور ولایت مشکلات را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با تبیین شگردهای جنگ ترکیبی دشمنان در جریان ناآرامی‌های اخیر، شبهه افکنی، شایعه پراکنی و ایجاد ناامیدی در بین مردم را محور هجمه رسانه‌ای و روانی دشمنان برشمرد و گفت: خون‌های زیادی در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده و به عنوان مثال فقط از آذربایجان شرقی حدود ۱۰ هزار شهید والامقام به شهادت رسیده و بیش از ۲۴۵۰۰ نفر به درجۀ جانبازی نائل شده و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر مدال آزادگی را بر سینه دارند و لذا باید در برابر این فداکاری‌ها و رشادت‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم و مقابله با عملیات دشمنان را یک وظیفه فرض کنیم.

آل هاشم ادامه داد: رسالت امروز ما برای مقابله با ترفندهای دشمنان در تحریف و انحراف مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی، عمل به دستور مهم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دایر بر «جهاد تبیین» است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد مردمی توصیف و عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ و یک مکتب است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنیِ دشمنان، نیازمند تمسّک به این فرهنگ هستیم.

در این گردهمایی که «جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند، با برگزاری برنامه‌های مختلف، هفتۀ بسیج گرامی داشته شد.

کد خبر 5641000

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تبریز بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تیم ملی فوتبال ایران گرگان تبریز ویروس کرونا اغتشاشات 1401 اردبیل بیرجند بارش باران آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: به زودی رویداد وعده صادق را در آیینه هنر برگزار می‌کنیم و این رویداد آتش به اختیار و خودجوش از سوی هنرمندان شکل گرفته است و اثار فرهنگی در خصوص وعده صادق را در این رویداد رونمایی می‌کنیم.

 آرش زینال خیری  گفت: استان همدان امسال بعد از، نگارش فیلم سینمایی شهید قهاری سعید با تولید این فیلم قدم بزرگی در معرفی شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر می‌دارد.


او خواستار افزایش میزان مطالعه و خلاقیت هنری بسیجیان در عرصه فرهنگ و هنر و پاسداری از آن شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان هم  گفت: مشکلات فرهنگی بیش از هر چیز به خود ما بر می‌گردد و کم توجهی به سواد فرهنگی باعث برخی مشکلات شده است ولی این مشکلات هم با تفکر و رفتار بسیحجی درمان می‌شود.

حمید رضا اقابیگی افزود: معجزه الهی پیامبر ما دین اسلام است و ترویج فرهنگ اشنایی با قران و کتاب خوانی بهترین روش برای تقویت جامعه و نزدیکینسل‌های بعد انقلاب با ارزش‌های دینی و اسلامی است.



در پایان هم از برترین‌های فرهنگی و بسیجیان هنرمند استان همدان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود