Web Analytics Made Easy - Statcounter



فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی اول آذر تاکنون در جنوب این استان ۲۶کشته و ۶ مجروح برجا گذاشته است.

سرهنگ مصطفی کول‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: این تعداد فوتی و مجروح نتیجه ۲۱ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی سرعت زیاد، انحراف و تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: بیشترین تصادفات این مدت به سرعت زیاد و عدم توجه به جلو اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

وی تصریح کرد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره‌کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان‌های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، تفتان، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان‌های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، دشتیاری، سرباز، زرآباد، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، موضوعی که در سیل سال ۱۴۰۰ هم در این شهرستان اتفاق افتاده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید