Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد عزیزی تاکید کرد کار تیم ملی ایران مقابل آمریکا از بازی با ولز سخت تر است
 

خداداد عزیزی در مورد وضعیت ایران در گروه و تقابل با آمریکا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار داشت:

در این بازی تغییرات خوبی در ترکیب شاهد بودیم که نتیجه داد و همانطور که گفته بودم اشتباه در چینش بازیکنان مقابل انگلیس باعث شده بود آن نتیجه رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر هم اشتباهات چینش ترکیب در این بازی درست شد و هم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان خوب کار کرده بودند و تیم آماده این بازی بود و عملکرد خوبی هم داشت.

وی افزود:

قبلاً هم گفتم انداختن تقصیر شکست انگلیس گردن حسینی و چشمی کار اشتباهی بود. حسینی روی گل‌ها مقصر نبود و چشمی هم مشکلش این بود که سرجای خودش بازی نمی‌کرد و دیدید که مقابل ولز هر دو عملکرد خوبی داشتند. بازی دادن به این دو بازیکن هوشمندی کی‌روش بود و به نوعی فشار را هم از روی آنها برداشت و خدا را شکر که نتیجه داد.

پیشکسوت فوتبال در مورد شانس صعود ایران عنوان کرد:

به نظرم تساوی انگلیس و آمریکا برای ما خوب بود چون حالا انگلیس مقابل ولز به برد نیاز دارد و از این طرف ما با یک تساوی هم مقابل آمریکا می‌توانیم راهی دور بعد شویم و به نظرم شانس زیادی برای صعود داریم به شرط اینکه از اتفاقات بازی با انگلیس و ولز درس بگیریم.

عزیزی در مورد دیدار ایران مقابل آمریکا هم گفت:

کار ما مقابل آمریکا به نسبت بازی با ولز به مراتب سخت‌تر است. آمریکایی ها یک تیم زمینی و فیزیکی هستند و روی زمین خیلی خوب عمل می‌کنند. در جنگ های تن به تن خوب عمل می‌کنند و کارمان واقعاً سخت است و نباید آنها را دست کم بگیریم ولی توانایی این را داریم که از این بازی امتیاز بگیریم و صعود کنیم و امیدوارم اگر شرایطش بود حتی بتوانیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری لوکاس هرناندز در اندیشه خداحافظی از فوتبال وضعیت اضطراری اپل واچ کی روش بعد از گل روزبه چشمی امیدواری یووه به کاهش قیمت میلینکوویچ ساویچ به خاطر در جام جهانی واکنش نشریه انگلیسی به شادی ایرانی ها: سردار آزمون کی روش را خفه کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خداداد عزیزی مقابل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خطاب به غرب گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

 سردار ابوالفضل شکارچی به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توصیه کرد: عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

بنا به روایت ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک کش بردارید. شما خوب می دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی ادامه داد: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور ، قطع خواهیم کرد.

سردار شکارچی گفت: چنانچه گوشه ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک ها و پهپادهای دشمن شکن از سامانه های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهدایی تان به صهیونیست ها عبور کردیم و قلعه های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران