Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: اتمام ۱۳ کیلومتر باند دوم در محور ارتباطی زابل_زهک نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مهدی پارسی در گفت وگو با ایسنا- افزود: طول کلی این پروژه ۲۳ کیلومتر است که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن به باند دوم تبدیل و زیر بار ترافیک رفته است و در حال حاضر نیز عملیات ساخت ۱۳ کیلومتر آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تامین اعتبار تا پایان سال پنج کیلومتر از مسیر به اتمام می رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد:  در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه راهسازی استان ۵۸ درصد است و جهت اتمام آن ۲۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برای شتاب بخشی به توسعه سیستان و بلوچستان باید مولفه ها و عواملی که باعث بهبود زیر ساخت های راهسازی می شود را مد نظر قرار دهیم، تمام تلاش این اداره کل اتمام هر چه سریعتر پروژه های راهسازی است تا ضمن برخورداری شهروندان از مسیر استاندارد و ایمن زمینه رونق تجارت و ترنزایت در استان فراهم گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار