Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس پلیس راه استان البرز از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین با یک فوتی و 2 مصدوم خبر داد. ‏
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ پیمان کرمی بیان داشت: ساعت 01:27 بامداد امروز خبر وقوع یک ‏فقره تصادف زنجیره‌ای بین یک دستگاه نیسان وانت و 2 سواری پراید، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل ‏حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده شرکت سوپا رخ داده است، افزود: با بررسی صحنه حادثه مشخص شد که راننده نیسان وانت ‏در اثراین حادثه جان باخته و رانندگان پراید به صورت جزئی مصدوم شده اند. ‏
رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است. ‏

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۸۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین - رشت لاین شمالی (تونل ۴۰۰ متری)، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این حادثه ۳۷ حادثه دیده و ۱۰ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۴ نفر از مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم