Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:58:16 GMT

از خداوند منان می‌خواهیم همه چیز ختم به خیر شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۰۲۰۷

از خداوند منان می‌خواهیم همه چیز ختم به خیر شود

کشیش کلیسای انجیلی آشوری تهران در بیانیه‌ای اغتشاش و ناامنی را نکوهش کرد و از خداوند منان خواست تا صلح، آرامش و رحمت الهی برای ملت ایران مستدام باشد و همه چیز ختم به خیر شود.

به گزارش ایسنا، نینوس مقدس‌نیا کشیش کلیسای انجیلی آشوری تهران در بیانیه خود نوشت: «طی هفته‌های اخیر متاسفانه حوادثی واقع شد که دل همه را به درد آورد و بر خلاف امنیت کشور و مصالح نظام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی تاریخی هجمه‌های دشمنان این مرز و بوم، نشان داده که بیگانگان هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و همواره درصدد آسیب رساندن به وحدت ملی و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران بوده و هستند. وظیفه دینی و میهنی ایجاب می‌کند که ضمن محکوم کردن هر گونه اغتشاش و ناامنی در کشور از حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و از خداوند منان بخواهیم که صلح و آرامش و رحمت الهی برای تمام ملت شریف ایران برقرار و مستدام باشد و همه چیز ختم به خیر شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: کاری که جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد ثابت کرد که دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حامد اصلانی مدیرکل دیوان محاسبات استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد با تأکید بر اینکه نباید فرد یا نهادی را از قانون استثنا کرد، اظهار داشت: ایجاد استثنا در قانون مانند یک ویروس است که وارد بدن انسان می‌شود و همه اعضا را درگیر می‌کند.

 وی گفت: افرادی که خوب کار می‌کنند و در مراکز حساس هستند باید به‌صورت قانونمند از آنها حمایت شود تا عدالت در مورد آنها برقرار و حقشان ادا شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید بدانیم که همه ما تحت نظارت خداوند هستیم، افزود: اگر بتوانیم در اثر اعتقاد و باوری که داریم و نمازی که می‌خوانیم فقط خدا را ببینیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت، مجلس و سایر ارکان نظام اسلامی خداباور و دین‌باور هستند و دارند کار می‌کنند، گفت: هیچ‌کدام از کشورهای عربی که هم مذهب فلسطینیان هستند با وجود این که ظلم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را می‌بینند؛ ولی هیچ اقدامی انجام ندادند.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: کاری که جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد ثابت کرد که دشمنان هیچ حرفی برای گفتن ندارند و این قدرت جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر اتکای به قدرت خداوند و عنایت امام عصر (عج) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • غریب آبادی : هرگونه تعرضی را حتی اگر در قلمرو کشور ثالثی صورت بگیرد، پاسخ مستقیم خواهیم داد
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • رئیسی: هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد