Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم به تمام معنا نیازمند کار بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در گردهمایی بسیجیان ادارات که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه سابقه و کارکرد بسیج در جامعه مشخص است، اظهار کرد: دشمن امروز تمام ابزارهای خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در حوادث اخیر جو روانی به حدی سنگین بود که شاهد بودیم برخی از جوانان گم‌راه شدند و اقداماتی را انجام دادند که به فرموده مقام معظم رهبری حساب این افراد از اغتشاشگران جدا است.

وی با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم به تمام معنا نیازمند کار بسیجی است، مطرح کرد: اگر قرار است عنوان مبارک بسیجی بودن همراه ما باشد، باید با تلاش مضاعف و خالصانه در عرصه کمک به مردم گام برداریم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم حل مسائل و خدمت‌رسانی‌ به مردم محله محور شوند، خاطرنشان کرد: برپایی میزهای خدمت به مردم در محلات مختلف با حضور مدیران و یا نماینده تام الاختیار آن‌ها می‌تواند بسیاری از گره‌های زندگی مردم را رفع کند.

وی با بیان اینکه بسیج ادارات در مقاطعی از دولت‌های گذشته دچار کم‌لطفی شده است، تصریح کرد: باید در این حوزه بازنگری‌هایی صورت بگیرد مشروط بر اینکه بسیج ادارات نیز در راستای حفظ منافع مردم همچون گذشته پای کار باشد.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

ایسنا/یزد رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور تولید مردم محور است.

غلامعلی دهشیری در نشست با هئیت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان یزد افزود: نامگذاری سال ۱۴۰۳ نشان داد که رویکرد اقتصادی در کشورهای مختلف جهان بر سه قسم دولت سالار، سرمایه سالار و مردم سالار است و  عنوان شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری حاکی از رویکرد سوم یعنی اقتصاد کشور در سطح کلان مبتنی بر نگاه مردم سالاری می باشد.

وی تصریح کرد: جهت تحقق شعار سال باید توجه شود تا سه مولفه مدیریت، مالکیت و عاملیت در حوزه اقتصاد و تولید به معنای واقعی کلمه موجب مردمی سازی اقتصاد گردد .

دهشیری اظهار کرد: انتظار می رود در رویکرد مردم سالاری اقتصادی دولت به جای تولیت و تصدی گری،  نقش هدایتگری، پشتیبانی ، حمایت و تسهیل گری در امور اقتصادی را ایفا کند که در این صورت مشارکت مردم نیز  می تواند با تکمیل زنجیره از طریق سرمایه گذاری، تولید، کارآفرینی ، ایجاد اشتغال و مصرف صورت پذیرد.

وی در تبیین نقش قوه قضائیه در تحقق شعار سال گفت: دستگاه قضا و به ویژه مجموعه های تخصصی وابسته از جمله کانون کارشناسان می توانند با شناسایی موانع فنی، حقوقی و قضایی در حوزه تولید نقش بسزایی را در تحقق شعار سال و رونق اقتصادی کشور ایفا کنند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تخصصی شدن برخی از شعبات در موضوعات خاص از جمله دعاوی تجاری گفت: این اقدام با هدف، امنیت سرمایه گذاری، تسریع توام با دقت در رسیدگی ها انجام گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، دهشیری افزود: استقرار نماینده دو کانون در  ساختمان محاکم شهرستان یزد  اقدامی موثر در جهت پیگیری اجرای سیاستهای رییس قوه قضاییه و مطالبات مردمی بوده که باید این موضوع به صورت گسترده در تمام حوزه های قضایی اجرا و اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود