Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:29:07 GMT

کشف محموله سلاح کلت کمری در شهرستان شوش

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۱۸۵۱

کشف محموله سلاح کلت کمری در شهرستان شوش

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی و کشف محموله سلاح کلت کمری توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهرستان شوش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی سلاح و مهمات در شهرستان شوش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد و پایش اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات پیچیده پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

15 قبضه سلاح غیرمجاز در زابل کشف شدکشف 50 قبضه سلاح جنگی در مرزهای جنوب شرقادعاهای حقوق بشری غرب مضحک است/ بسیاری از مردم ایران همچنان درگیر آثار مخرب سلاح‌های شیمیایی آلمانی هستند

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهم 23 قبضه سلاح کلت کمری و 46 تیغه خشاب کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/735/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ " محمد رستمی" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت  مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و  دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان