Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:27:02 GMT

توجه دولت سیزدهم به رفع مشکلات پرستاران است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۲۰۶۳

توجه دولت سیزدهم به رفع مشکلات پرستاران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه دولت سیزدهم به رفع مشکلات پرستاران توجه ویژه دارد، گفت: تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری یکی از دغدغه‌های پرستاران بود که برای اولین بار اجرایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد موسوی میرزایی صبح امروز در دیدار جمعی از پرستاران شهر بیرجند با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش کادر درمان در دوران همه‌گیری کرونا فراموش نشدنی است، چرا که آنها از جان خود مایه گذاشتند، اظهار داشت: همه ما خدمت‌رسانی به مردم و بیماران را وظیفه‌ خود می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از دغدغه‌های همکاران ما پرداخت کارانه پرستاران بود و از آنجایی که دولت سیزدهم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به رفع مشکلات پرستاران توجه ویژه دارد شروع پرداخت کارانه اقدام بسیار خوبی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از فعالیت یک هزار و 705 پرستار، بهیار، تکنسین اتاق عمل و بیهوشی خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار 365 نفر پرستار در 14 بیمارستان استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

موسوی میرزایی از اجرا شدن تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد و افزود: خدا را شاکریم چرا که در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یکی از دغدغه‌های همیشگی همکاران ما تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بود برای اولین بار از چند هفته گذشته این طرح اجرایی شد.

تفکر بسیجی محصول ایمان است 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه پرستاری شغلی بسیار ارزشمندی است، گفت: هیچ کاری بهتر از پرستاری و کمک کردن به مردم نیست.

آیت‌الله عبادی با تاکید بر اینکه پرستاری شغلی بسیار ارزشمند است چرا که روحیه ایثار را در خود دارد افزود: قدر خود را خیلی بدانید و به یاد شهدای سلامت باشید.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجی بودن یک روز و یک هفته نیست، بلکه همه عمر است، افزود: پرستاران در ایفای نقش و مسئولیت خود با تفکر بسیجی عمل کرده و تمام هدفشان پرستاری از بیمار و بهبودی اوست.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه رحمت الهی در دل افراد اهل ایمان، فطرت، دین و در فرهنگ بسیج معنا پیدا کرده و تفاوتش با دیگران همین است گفت: تفکر بسیجی، محصول ایمان است.

انتهای پیام/254/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث ‌راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آدربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه راههای آذربایجان‌غربی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید