Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- افتتاح نمایشگاه هفته بسیج در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان.

به گزارش خبرنگارآریادرساری؛ آیین افتتاح نمایشگاه هفته بسیج با حضور سردار ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران، دکتر موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و سرهنگ شعبانی، مسئول سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای استان مازندران در ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح نمایشگاه هفته بسیج در شرکت برق منطقه ای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری