Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود شلیل احمدی بیان کرد: عمل‌های اصلی این بیمار که شامل عمل جراحی عروق و جراحی اعصاب است در روزهای قبل انجام شده ولی به خاطر حجم آسیب ناشی وارد شده از اصابت گلوله به بافت‌ها و استخوان‌ها، این بافت‌ها تخریب شدند و به همین دلیل محلی برای ایجاد التهاب و عفونت هستند.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز ادامه داد: در روزهایی که بیمار، شرایط بعد از عمل را تجربه کرد، این التهاب و عفونت باعث نامساعد شدن حالش شد؛ پس از این التهاب، بیمار دچار سپسیس (واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عفونت) شده که این موضوع باعث اختلال در تنفس و حرکت روده‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل دو بار و در روزهای پنجشنبه و شنبه (سوم و پنجم آبان‌‎ماه ۱۴۰۱) در اتاق عمل، بررسی مجددی از لحاظ وجود عفونت در محدوده شکم انجام شد که بیمار عفونت شکمی نداشت و فقط بافت‌ها و استخوان‌های تخریب شده دچار عفونت شده بودند.

شلیل احمدی به درمان عفونت‌های بیمار با داروی آنتی‌بیوتیک اشاره کرد و گفت: به علت شرایط شدید تخریب بافت‌ها و استخوان‌ها، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امید است که بدن بیمار بتواند مقاوم باشد تا شرایط را تحمل و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی سپری کند.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی گلستان تاکید کرد: تیم‌های پزشکی به طور جدی در حال پیگیر و درمان بیمار هستند اما امروز به خاطر شرایط سپسیس، قدرت تنفس بیمار کاهش یافت که تیم بیهوشی بیمارستان، بیمار را به دستگاه ونتیلاتور وصل کرد و شرایط او در حال حاضر درمان با دارو و نگهداری در آی‌سی‌یو است.

کد خبر 5642021

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز حمله تروریستی ایذه ایذه بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تیم ملی فوتبال ایران گرگان اغتشاشات 1401 اردبیل ویروس کرونا بیرجند بارش باران تبریز بافت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

دریافت 31 MB کد خبر 6086392

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • انواع گل مژه و درمان آن
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان