Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید مهدی فلاح میری در خصوص فوت یاسین جمال‌زاده در اغتشاشات اخیر در رضوانشهر استان گیلان با اشاره به پروژه کشته سازی شبکه‌های معاند، اظهار کرد: مطابق تحقیقات به عمل آمده و بررسی گزارش‌های نهادهای انتظامی و امنیتی فوت یاسین جمال‌زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی و یا ماموران حافظ امنیت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مطابق پروتکل اعلام شده هیچ یک از ماموران حاضر در صحنه هیچ سلاح جنگی به همراه نداشته‌اند.

فلاح میری تصریح کرد: در محدوه‌ای که این اتفاق ناگوار رخ داده است هیچ مامور انتظامی و یا مامور حافظ امنیت مستقر نبوده و عامل شلیک گلوله به یاسین جمال‌زاده فعلا مشخص نیست. دستگاه قضایی از لحظات اولیه بروز این اتفاق پرونده تشکیل داده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و علت این مرگ مشکوک را مورد بررسی قرار داده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان همچنین عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای شناسایی عامل شلیک به یاسین جمالزاده به کار بسته‌ایم و در حال انجام تحقیقات هستیم.

کد خبر 723920 منبع: میزان برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اغتشاش خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

با استقبال رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه رییس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است. 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو