Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:13:58 GMT

محسن شادی رییس هیات قایقرانی آذربایجان غربی شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۴۵۷۸

محسن شادی رییس هیات قایقرانی آذربایجان غربی شد

آفتاب‌‌نیوز :

مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان آذربایجان غربی با حضور علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع، محسن شادی نقده ۱۴ رای از ۱۷ رای ماخوذه را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: از محسن شادی و تیم او انتظار داریم، از هم اکنون برای المپیک و بازی‌های آسیایی برنامه ریزی تا بتوانیم شاهد حضور و مدال‌آوری ورزشکاران استان باشیم ضمن اینکه باید این را یادآور شویم که با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های استان با رایزنی‌های انجام شده قرار است فدراسیون در بخش تجهیزات نگاه ویژه‌ای به استان آذربایجان غربی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به دلسوزی و همکاری همه جامعه قایقرانی برای پیشرفت و رشد این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی گفت: امیدواریم شاهد روزهای خوب برای این استان مدال‌آور در قایقرانی باشیم و محسن شادی به عنوان یک جوان بتواند با استفاده از تجارب و سوابق خود، استان آذربایجان‌غربی را به یکی از استان‌های برتر تبدیل کند.در طی سه سال اخیر در راس فدراسیون قایقرانی توانسته‌ایم حامیان زیادی برای حمایت از رشته قایقرانی جذب کنیم بطوریکه علاوه بر پخش زنده مسابقات، بیش از ۵۰ باشگاه در لیگ‌ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن شادی قایقرانی آذربایجان غربی آذربایجان غربی محسن شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد