Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه همه تیم‌ها در مقابل تیم قهرمان شهرداری حضور قدرتمندانه دارند، افزود: تلاش می‌کنیم برای حضور شایسته در بازی‌های آسیایی یک بازیکن خارجی دیگر را جذب کنیم.

کریم علمی پس از پایان دیدار شهرداری گرگان و پالایش‌نفت آبادان و برتری نماینده شمال در مقابل نماینده جنوب در گفت‌وگو با ایسنا روحیه تیم شهرداری را بسیار عالی برشمرد و اظهار کرد: تیم آبادان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در فصل جدید است و بازیکنان خوب و ملی را در ترکیب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه نماینده استان گلستان خوب کار می‌کند و امروز هم در زمین خوب ظاهر شد، ادامه داد: شهرداری گرگان قهرمان است و به همین دلیل تیم‌هایی که در مقابل بازیکنان ما به میدان می‌روند با تمام توان ظاهر می‌شوند تا بتوانند بر این تیم غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه بازی هفته دهم لیگ‌برتر روز پنج شنبه مقابل رعد پدافند هوایی در گرگان برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم این بازی در حضور تماشاگران برگزار شود.

علمی در خصوص آخرین وضعیت تیم و برنامه‌ریزی‌های هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جهت حضور در بازی‌های آسیایی توضیح داد: جلساتی را با «محمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر، هیئت اجرایی و سایر دست‌اندرکاران باشگاه برگزار کرده‌ایم و همه بر حمایت همه جانبه از تیم جهت حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی اتفاق‌نظر دارند.

وی با تأکید بر اینکه برای حمایت از تیم در تلاش هستیم تا یک بازیکن جدید را به ترکیب اضافه کنیم، خاطرنشان کرد: این تیم قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور و نماینده جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی است و یقینا حرف‌های بسیاری را برای گفتن در عرصه‌های بین‌المللی دارد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه اگر اعتبارات باشگاه اجازه دهد، از یک بازیکن خارجی دیگر استفاده خواهیم کرد، اضافه کرد: این انتقاد را از باشگاه می‌کنند که همه هزینه‌ها به ورزش بسکتبال اختصاص یافته و همین اظهارنظرها سبب شده تا برای جذب بازیکن خارجی دچار مشکل شویم.

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که گرگان نماینده کشور در رقابت‌های آسیایی است، گفت: تیم‌های آسیایی با همه توان و بهره‌مندی از دو یا سه بازیکن خارجی در رقابت‌ها حاضر شده‌اند و ما هم باید با حضور شایسته از این مسابقات سربلند خارج شویم.

گفتنی است، هفته نهم رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام سردار دل‌ها امروز با پیروزی شهرداری گرگان با نتیجه ۹۱ – ۷۸ مقابل نماینده جنوب کشور «پالایش نفت آبادان» پیگیری شد. نماینده استان گلستان با کسب هشتمین برد خود با ۱۷ امتیاز به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بسكتبال لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری گرگان تیم شهرداری گرگان بازی های آسیایی شهرداری گرگان بازیکن خارجی لیگ برتر رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری در گفتگویی که با آنتن داشت درباره سخت‌ترین تقابل هایی که با وینگر‌های چپ فوتبال ایران و دنیا داشت صحبت کرد و خاطره جالبی از دیدار ایران و آرژانتین تعریف کرد.

حیدری ستاره اسبق تیم ملی نیجریه را سخت‌ترین رقیب فوتبالی‌اش معرفی کرد و گفت: بازیکن چلسی که برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کرد وحشتناک بود، ویکتور موزس روی ضد حمله توپ را جلو انداخت و استارت زد و سرعت او واقعا عجیب بود، بازی کردن مقابل او خیلی سخت بود.

خسرو حیدری خاطره جالبی از بازی با آرژانتین و تقابل با دی‌ماریا داشت و گفت: زمانی که مقابل او قرار می‌گرفتم هی پا عوض می‌کرد و منتظر بود که حرکت کنم، نمیدونست من خودم سر توپ زن هستم بابا! می‌خواستم بهش بگم تا صبح هم پا عوض کنی من تکان نمی‌خورم!

او در صحبت‌هایش درباره اینکه بازی مقابل کدام بازیکن ایران سخت بود گفت: من خودم همیشه تو حمله بودم و تو دفاع کمتر بودم،اما بازیکنان زیادی بودند که کیفیت بالایی داشتند اما اگر یک چپ پا بخواهم بگویم(بعد از مکث و فکر کردن) یادم نمی‌آید!

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!