Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:35:31 GMT

قتل مسلحانه در روستای کوران شهرستان مهرستان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۵۴۴۶

قتل مسلحانه در روستای کوران شهرستان مهرستان

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از قتل مسلحانه امام جماعت مسجد روستای کوران مهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ رهدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مهرستان، اظهار  داشت: ساعتی قبل در پی اعلام گزارش به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع قتل در روستای «کوران» از توابع شهرستان مهرستان سریعا مأموران انتظامی در محل وقوع جنایت حضور پیدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه با پیکر بی‌جان آقای کریم بخش سپاهی به گفته شاهدان عینی و حاضران که امام جماعت آن روستا بوده مواجه شدند.

سرهنگ رهدار ادامه داد: در بررسی صحنه این قتل سرنخ هایی از عاملان جنایت به دست آمد و بررسی اولیه پیرامون این اتفاق نشان داد که علت قتل، اختلاف درون طایفه‌ای و در پی وقوع قتل دیگری در دو سال گذشته می باشد که منجر به وقوع این جنایت شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم ویژه تلاش برای دستگیری عاملان این جنایت که هویت آنان مشخص شده است شروع شده و انشالله در اسرع وقت ممکن دستگیر و قانون سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/391/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان مهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی آباده گفت: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
ابوالفضل مسعودی افزود: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلاهای وی را سرقت می‌کنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان