Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله قمری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جزئیات جشنواره ملی صنایع دستی بسیج اظهار کرد: جشنواره ملی صنایع دستی بسیج در دو بخش نمایشگاهی و رقابتی همزمان با کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش نمایشگاهی جشنواره ملی صنایع دستی بسیج با عنوان دست آفرین‌های هنر ایرانی از ۷ الی ۱۴ آذر در هتل تاریخی ایران واقع در شهرداری رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقه توانمندی‌های صنایع دستی در ۱۲ رشته در این استان خبر داد و اضافه کرد: فضای رقابتی خوبی برای هنرمندان صنایع دستی و سنتی فراهم شده و سه نفر از برترین‌های هر رشته به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.

قمری با بیان اینکه هنرمندان گیلانی می‌توانند تا ۱۱ آذر آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: چهاردهم آذر ماه اختتامیه جشنواره صنایع دستی بسیج در گیلان برگزار می‌شود و افراد برگزیده در اسفندماه سال جاری به نمایشگاه صنایع دستی بسیج در پایتخت حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف مهم جشنواره ملی صنایع دستی بسیج، افزود: معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هنرمندان، توانمندسازی اقتصاد هنری و احیای هنرهای سنتی از اهداف مهم برپایی جشنواره ملی صنایع دستی بسیج است که با مشارکت بسیج هنرمندان و میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شده است.

کد خبر 5642521

منبع: مهر

کلیدواژه: روح الله قمری صنایع دستی بسیج استان گیلان بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران خطبه های نماز جمعه گرگان اغتشاشات 1401 ویروس کرونا اردبیل بیرجند عکس استانها همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: نمایشگاه یک روزه صنایع‌دستی و غذا‌های بومی محلی زنان فعال مشاغل خرد خانگی صالح شهر با هدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، غذا‌های محلی و صنایع‌دستی زنان کار آفرین صالح شهر برگزار گردید.

به گفته او در این نمایشگاه انواع صنایع دستی از قبیل انواع مختلف بافتنی، عروسک سازی، وسایل زینتی، انواع غذا‌های بومی، محلی کار دست زنان کار آفرین صالح شهردر معرض دید عموم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

او می‌گوید: به علت استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی از این نمایشگاه هر هفته روز‌های جمعه این نمایشگاه برگزار می‌گردد.

شهردار صالح شهر گفت: این نمایشگاه روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ و با همکاری شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، اداره میراث فرهنگی و گردشگری گتوند، حوزه مقاومت امام حسین (ع) و مدارس صالح شهر در محل فضای سبز صالح شهر برگزار گردید، که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • شعرخوانی شاعر گیلانی در وصف «مادر»
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402