Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزشکده فنی و حرفه ای حضرت سیدالشهدا(ع) رستم آباد رودبار بعنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی هبه شده از سوی خیرین به وزارت، علوم تحقیقات و فناوری با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی در آئین بهره برداری آموزشکده فنی و حرفه ای سیدالشهدا رستم آباد، با قدردانی از اقدام ارزشمند موسسه خیریه مادر کودک و مدیران این مجموعه افزود: این آموزشکده در زمینی به مساحت پنج هکتار و ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع ابنیه به ارزش 500 میلیارد تومان با مشارکت خیرین در شهرستان رودبار راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رودبار منطقه صنعتی است، اضافه کرد: احداث آموزشکده فنی حرفه ای در رودبار و بعد از زلزله دلخراش سال ۶۹  رویکرد صنعتی و آموزشی دارد.   استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت خوابگاهی ۴۰۰ دانشجو در آموزشکده سیدالشهدا رستم آباد، بیان کرد: این مجموعه آموزشی می تواند بخش اعظمی از نیازهای آموزش فنی و حرفه ای را در گیلان و شهرستان رودبار پوشش دهد.    عباسی، ارتباط صنعت و دانشگاه را یکی از مهم مولفه های توسعه و پیشرفت برشمرد و اظهار کرد: وجود کارگاه های فنی و آموزشی و زیرساخت های آموزشی در دانشکده سیدالشهدا رستم آباد می تواند محقق کننده ارتباط زنجیره صنعت و دانشگاه باشد.   عباسی به حادثه تلخ و ناگوار زلزله ۶۹ رودبار اشاره و اضافه کرد:تلخ کامی زلزله ۶۹ رودبار هیچ وقت از اذهان گیلانیان و مردم ایران پاک نخواهد شد.   وی با اشاره به نوع دوستی و خیرخواهی مردم گیلان، به تشریح اهمیت و جایگاه احداث مجتمع علمی و آموزشی خیرساز مادر و کودک رستم آباد پرداخت و افزود: خیرخواهی و نوع دوستی با فرهنگ مردم گیلان عجین شده است و این مهم در همه جای ایران هم صدق می کند و مردم در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می گیرند.   استاندار گیلان با تاکید بر ارتباط گیری صنعت با مراکز علمی و آموزشی، بیان کرد: خروجی های مراکز آموزشی و دانشگاهی باید به دروازه صنعت و تولید متصل شود تا رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی را به همراه داشته باشد.   عباسی با بیان اینکه دانش افراد باید تبدیل به ثروت شود، گفت: تجاری سازی مفاهیم علمی و دانش در مراکز آموزشی و دانشگاهی باید در اولویت قرار گیرد.   وی با اشاره به نقش مدیران در اتصال زنجیره های صنعت به مراکز آموزشی و دانشگاهی‌، افزود: متولیان امر در راستای تسهیل بخشی اتصال صنعت و واحدهای تولیدی با مراکز آموزشی وظیفه سنگینی دارند.   استاندار گیلان با بیان اینکه آموزشکده فنی و حرفه ای سیدالشهدا رستم آباد می تواند به محلی برای ارتباط صنعت و دانشگاه بدل شود، گفت: مسئولان شهری و شهرستانی نسبت به این مجموعه آموزشی خیرساز دغدغه مند باشند.   وی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند مجموعه خیریه مادر و کودک در بخش فرهنگی، آموزشی و ورزشی، تاکید کرد: از ظرفیت های امکانی این مجموعه به نحو مطلوب استفاده شود.   استاندار گیلان تصریح کرد: با برپایی نمایشگاه دستاوردها و تولیدات مجتمع آموزشی سیدالشهدا رستم آباد، نسبت به معرفی آن بدرستی اقدام شود.    عباسی با تاکید بر ایده پردازی های آموزشی در بخش های مختلف، بیان کرد: ظرفیت های آموزشی و امکانی آموزشکده سیدالشهدا رستم آباد می تواند به کمک توسعه این منطقه بیاید.   وی با اشاره به فعالیت زودهنگام معدن سنگرود و ظرفیت سنجی برای نیروی انسانی این مجموعه، افزود: آموزشکده فنی رستم آباد می تواند نیروهای تخصصی معدن سنگرود را تامین کند.   در آئین بهره برداری آموزشکده فنی و حرفه ای حضرت سیدالشهدا(ع) رستم آباد رودبار بعنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی هبه شده از سوی خیرین موسسه خیریه مادر کودک به مدیرعاملی خانم لاجوردی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری،استاندار گیلان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشو، جمعی از مسئولان استان و شهرستان و مردم منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسدالله عباسی استاندارگیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کسب و کار‌هایی با سطح بلوغ فناوری سه یا بالاتر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بهروز مینایی در هجدهمین رویداد رقابت‌های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت ایران، با بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش مهمی در رشد و توسعه کسب و کار‌های استارتاپی دارند، افزود : باید فضای کارآفرینی دانشگاهی توسعه یابد.

رویداد رقابت‌های استارتاپی با حضور بنیان گذاران استارتاپ ها، دانشجویان و علاقه‌مندان به کسب و کار با هدف شناسایی شرکت‌های خلاق، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، جمعی از اساتید دانشکده‌های برق، کامپیوتر و مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی از مدیران فعال پژوهشی دانشگاه، مهدی مقیمی، مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت، علیرضا رضایی، مدیر فن بازار البرز و عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نوری، مدیر خانه خلاق و نوآوری ایلسا از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان در این رویداد بودند.

 

دیگر خبرها

  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌سازوکار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • تعامل مستمر جهاد دانشگاهی و مدیریت شهری در کاهش معضلات شهری اثربخش است
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌ساز و کار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • زیرساختهای حوزه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تقویت شود
  • پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بیمارستان سیدالشهدا طی یک سال
  • حمایت از کسب و کار‌هایی با سطح بلوغ فناوری سه یا بالاتر 
  • اختصاص یک میلیارد تومان به کسب‌وکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی
  • جلب اعتماد صنایع مهم‌ترین مشکل پژوهشگران است/ تسهیل استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مرتبط با صنعت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و خانه معدن ایران