Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ماشین آلات مرکزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از فعال بودن ۳۳۲ دستگاه ماشین آلات این اداره کل برای راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حسین باقرزاده با تشریح مهم‌ترین اقدامات این اداره برای راهداری زمستانی در سال جاری گفت : برای آمادگی راهداری زمستانی تاکنون ۴۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری تعمیر اساسی و ۲۶۲ دستگاه نیز بصورت نیمه اساسی تعمیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اورهال و بازسازی صفر تا صد دو دستگاه بلدوزر کوماتسو ۱۵۵ شهرستانهای چایپاره و اشنویه، یک دستگاه گریدر  G۱۶ شهرستان مهاباد و ۶ دستگاه کامیون کمپرسی و کشنده شهرستانهای استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 باقر زاده به خرید ماشین آلات راهداری نیز اشاره کرد و گفت: خرید و تحویل یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری ۲۲۰ دلتا راه ماشین ( از اعتبارات ۱۴۰۰ ) ، خرید و تحویل چکش پیکور بیل مکانیکی ( از اعتبارات ۱۴۰۱ ) ، خرید پکیج کامل دستگاه خط کشی جهت نصب روی کامیون ایسوزو ( در دست اقدام جهت نصب توسط برنده مناقصه ) و خرید و تحویل ۵ دستگاه بیل برفروبی از اعتبارات سال گذشته و خرید اقلام راهداری اعم از باطری،لاستیک، روغن برای مصارف زمستانی با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال بخشی از اقدامات انجام گرفته در این حوزه بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اعزام یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری و یک دستگاه لودر به معدن آغ زیارت سلماس جهت بارگیری و حمل نمک به راهدارخانه‌های استان گفت: برای راهداری زمستانی سال جاری ۳۳۲ دستگاه ماشین آلات فعال پیش بینی شده که در راهدارخانه‌های استان و ادارات شهرستانی مستقر و آماده عملیات برفروبی است.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهداری ماشین آلات راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی راهداری زمستانی راهداری آذربایجان غربی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ماشین آلات راهداری ماشین آلات برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: راه‌اندازی موزه‌های تخصصی نقش مهمی در جذب گردشگر داشته و تاکنون چند موزه تخصصی از جمله موزه پلیس، طب، کودک و ... با همکاری سایر دستگاه‌ها در ارومیه راه‌اندازی شده و در نظر است چندین موزه تخصصی نیز در این شهرستان ایجاد شود.

 مرتضی صفری  ادامه داد: در بازدید استاندار آذربایجان غربی از مدرسه تاریخی ۲۲ بهمن ارومیه با توجه به تاکید وی بر لزوم تعیین کاربری متناسب برای استفاده از بناهای تاریخی مقرر شد که سه موزه ورزش، تاریخ و مدرسه در آن راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به سابقه آذربایجان غربی در تاریخ ورزشی کشور و با توجه به اینکه در برخی رشته‌ها از جمله والیبال، ارومیه در سطح کشور و حتی جهان حرفی برای گفتن دارد لزوم راه‌اندازی موزه ورزش در این شهر بیش از پیش حس میشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در گام نخست کارگروه مشترکی با حضور کارشناسان این اداره‌کل و اداره‌کل ورزش و جوانان تشکیل شود تا محتوا و داده‌های لازم برای راه‌اندازی موزه ورزش تهیه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تلاش در راستای حفاظت از میراث ملموس و ناملموس استان اظهار کرد: امروزه ورزش یکی از موضوعات مهم اجتماعی بوده که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و بدون شک توجه به این حوزه می‌تواند یک بستر مهمی برای جذب گردشگر باشد.

سجاد بیرامی افزود: این اداره‌کل برای راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه اعلام آمادگی کرده و تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر موزه در شان مردم استان ایجاد شود که در آن به تاریخ ورزش و اتفاقات مهم ورزشی آذربایجان غربی پرداخته شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد