Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی به نسل جوان منعکس نشده است گفت: پیشنهاد من این است دستاوردهای انقلاب با محوریت موضوع شهری گزارش داده شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما گزارشاتی را تهیه می‌کند اما تناسب آنها با اقداماتی که در شهر رخ می‌دهد وجود ندارد و باید اهتمام جدی تری نسبت به مسائل مختلفی که در شهر رخ می‌دهد وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرهادی با اشاره به شنبه امید و افتخار پیش رو گفت: در شنبه پیش رو چند بوستان در مناطق جنوبی تهران افتتاح می‌شود و سابقه نداشته که طی سالیان اخیر بوستانی به این وسعت در منطقه ۱۷ تهران افتتاح شود.

عضو شورای شهر گفت: از هیأت دولت تقاضا دارم در صورت برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا روز چهارشنبه تعطیل عمومی اعلام شود.

کد خبر 5642693 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا سازمان محیط زیست شنبه های امید و افتخار زنان علیرضا زاکانی مدیریت شهری قوه قضاییه اغتشاشات ایران مترو پلیس راهور تیم ملی فوتبال ایران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده