Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:32:45 GMT

مانور زلزله و ایمنی در مدارس لرستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۴۹۷۰۰۸

مانور زلزله و ایمنی در مدارس لرستان برگزار شد

مانور زلزله و ایمنی صبح امروز در مدارس استان لرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مانور زلزله و ایمنی صبح امروز در مدارس سراسر استان لرستان برگزار و آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان ارائه شد.

محمد قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: هر ساله در هشتم آذر مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس برگزار می‌شود و هدف اصلی این است که دانش آموزان بتوانند آموزش های لازم را فراگیرند تا در مواقع بحرانی و زلزله از این آموزشها استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری مانورهای زلزله و آموزش به دانش آموزان سبب می شود تا در هنگام وقوع هرگونه حادثه و زلزله، آسیب‌ها کاهش یابد و راحت تر بتوانند پناهگیری و یا خروج اضطراری را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: در این مانور دانش آموزان نحوه صحیح پناه‌گیری، امداد و نجات، انتقال مجروحان و تعدادی دیگر از آموزش های لازم را فرا می گیرند تا در هنگام مواجهه با زلزله، براساس همین آموزش‌های ارائه شده بتوانند اقدام نمایند.

قدمی بیان کرد: در همین راستا بالغ بر ۳۰۰ مربی با حضور در مدارس، آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه داده اند و مانور زلزله در تمامی مدارس برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش های لازم زلزله و ایمنی مانور زلزله دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   درآیین نمادین که به این مناسبت   با حضور مدیر آموزش وپرورش، معاون هماهنگ کننده سپاه، رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهری در آموزشگاه سید صدر محمد سیدی برگزار با نواختن زنگ سلامت برنامه‌های هفته سلامت در خوی آغازشد.

 محمد پورمدیر آموزش و پرورش خوی در آیین نواختن زنگ سلامت در مدارس گفت:از جمله شاخص های مهم و موثر توسعه یافتگی جامعه و کشور، سلامت شهروندان، امید به زندگی وتوسعه ارتباطات بوده وسلامت مقدم بر همه چیز است.

وی افزود: ارتقای سطح سواد سلامت جامعه از الزامات اساسی است و در این راستا توجه به سلامت جسمی و روانی و ارتقای سواد سلامت در بین دانش آموزان دارای اهمیت ویژه است.

 مدیر آموزش و پرورش خوی گفت :مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی نقش مهمی در انتقال مفاهیم و آموزش ها از جمله ارتقا شاخص های سلامت دارد.

 وی تصریح کرد:هم افزایی و تعامل سازنده نهادهای مرتبط در امر ارتقا سلامت خصوصا در بین مدارس مهم و دارای اثر خواهد بود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت نخستین خانه بهداشت مجهز مدرسه در مدرسه خبرساز محمد سیدی افتتاح شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری