Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری صبح سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که در قالب این همایش‌ها الگوهای مردمی اقتصاد مقاومتی را نشان دهیم.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه اشتغال ۴۸۹ صندوق قرض‌الحسنه در خراسان جنوبی داریم که ۳۳ هزار عضو را حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری ادامه داد: علاوه بر صندوق‌های قرض‌الحسنه، طرح راهبری شغلی را از یک سال قبل در خراسان جنوبی شروع کردیم.

وی افزود: در این طرح از اشتغال‌های خانگی، بازاریابی و فروش محصولات حمایت می‌کنیم چرا که عمدتاً از این حیث مشکلاتی دارند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال تربیت روستاهای مولد از نظر اقتصادی هستیم، گفت: قصد اصلی ما از همه این برنامه‌ها بازگشت روستاها و روستاییان به وظیفه اصلی شأن یعنی تولید است.

هنری اظهار کرد: در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی از کسانی که در حوزه اشتغال خانگی و اقتصاد مقاومتی به صورت عملی تلاش کردند، تقدیر خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در حاشیه نمایشگاه در محل حسینیه جماران بیرجند غرفه‌های عرضه محصولات خانگی برپا شد.

سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور به همراه چند تن از مسئولان استانی هم از این غرفه‌ها بازدید کرد.

کد خبر 5642647

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی اقتصاد مقاومتی بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران خطبه های نماز جمعه گرگان اغتشاشات 1401 اردبیل ویروس کرونا همدان بیرجند انقلاب اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: در سفر‌های استانی ریاست جمهور به خراسان جنوبی مجموعاً تعداد ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست در سامانه سامد ثبت و برای رسیدگی و اقدام به دستگاه¬های اجرایی استان ارجاع شد.

ملکی افزود: عمده درخواست ها در سفر‌های استانی، درخواست کمک مالی و تسهیلات بوده که در راستای رسیدگی به آنها ۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض¬الحسنه ۱۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان واجد شرایط، پس از بررسی و استحقاق سنجی، پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی مجموع درخواست‌های واصله در سفر اول رئیس جمهور در شهریور ۱۴۰۰ را چهار هزار و ۷۲۰ درخواست اعلام کرد و گفت: در این رابطه ۵۴ میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات قرض¬الحسنه به استان تخصیص یافت.

وی گفت: هزار و ۲۳۹ متقاضی به بانک های عامل استان و صندوق کارآفرینی امید استان معرفی و به تعداد ۶۳۵ نفر تسهیلات قرض¬الحسنه پرداخت شد.

ملکی افزود: در این دور از سفر‌ها دو هزار و ۳۲۵ متقاضی مساعدت مالی به نهاد‌های حمایتی معرفی که پس از بررسی و استحقاق سنجی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۴۳۶ نفر پرداخت شد.

وی با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور در آذرماه ۱۴۰۱، عنوان کرد: در این سفر مجموع درخواست‌های واصله ۱۰۴ هزار و ۶۳۴ درخواست دریافت شد.

ملکی گفت: در این رابطه برای تعداد ۱۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان به ۹ هزار و ۶۰۰ نفر طی سه مرحله تخصیص یافت.

به گفته وی متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک¬های عامل استان معرفی و ۹ هزار نفر تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

ملکی افزود: تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۱ متقاضی دریافت مساعدت مالی به نهاد‌های حمایتی معرفی که پس از بررسی و استحقاق سنجی، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۱۸ هزار و ۷۱۲ نفر پرداخت شده است.

وی همچنین به سفر یک روزه و کاری رئیس جمهور در شهریورماه ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و گفت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۲۰ هزار و ۵۱۶ بوده است.

ملکی افزود: برای تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، در مرحله نخست مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان به سه هزار و ۵۰۰ نفر در ۵ اسفندماه ۴۰۲) تخصیص یافته که پس از بررسی، متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک ملی استان معرفی شده که در حال دریافت تسهیلات هستند.

به گفته وی تعداد ۶ هزار و ۸۰۳ درخواست مساعدت مالی ثبت که برای بررسی به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ثبت ۱۲۹۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند