Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گلستان از آغاز توزیع گوشت مرغ به ۳۰هزار خانوار نیازمند گلستانی همزمان با ایام فاطمیه(س) در قالب طرح سفره احسان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ۱۴۱ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش ۷۰ میلیارد ریال برای استان گلستان درنظر گرفته شده است.

سیدساسان احمدی صبح امروز در نشست مطبوعاتی و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه رزمایش سفره احسان یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: در همین راستا همزمان با ایام فاطمیه(س) بسته‌های پروتئینی حاوی گوشت مرغ منجمد به وزن چهار کیلوگرم با قیمت یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بین نیازمندان از پیش مشخص شده با حفظ شأن و کرامت انسانی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گلستان با تأکید بر اینکه ۵۰۰ گروه جهادی، خیریه و هیئت مذهبی با ستاد همکاری دارند، ادامه دارند: برای اجرای این طرح ۱۴۱ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش ۷۰ میلیارد ریال برای استان گلستان درنظر گرفته شده که بین حدود ۳۰ هزار خانوار توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه مراحل تهیه و توزیع گوشت مرغ و سایر بسته‌ها با نظارت کامل دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در قالب طرح مشق‌احسان به تعداد ۷ هزار بسته لوازم تحصیلی به ارزش ۲‌میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال و طرح رزمایش بسته معیشتی به تعداد ۱۱ هزار و ۴۰۰ عدد بین خانوارها و افراد هدف توزیع شده است.

احمدی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آنچه که مورد تأکید نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بوده، حمایت از تولید محصولات کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح جهش تولید دیم‌زارهای استان گلستان از سال‌زراعی ۱۳۹۹و۱۴۰۰ آغاز شد و ۲۰ هزار هکتار از اراضی منطقه توسط سازمان جهاد کشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) تحت پوشش این طرح قرار گرفت که موفقیت‌آمیز بود.

وی موفقیت‌آمیز بودن طرح مذکور در سال زراعی گذشته را عاملی بر افزایش سطح زیر کشت در سال زراعی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: امسال این سطح کشت به ۷۰ هزار هکتار افزایش یافته که عاملی بر افزایش حمایت‌ها شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گلستان تأمین کود بذرمال برای سال‌زراعی جاری را تاکنون به میزان ۱۹ تن، کود آمینواسید به میزان ۵۳ هزار و ۲۰۰ لیتر و  کود پی‌کی به میزان ۵۷ هزار و ۵۳۰ کیلوگرم در هکتار عنوان و تصریح کرد: بیمه محصولات کشاورزی از دیگر اقدامات مشارکتی ستاد بود که در این زمینه ۳۶ هزار و ۵۰۴ هکتار از سطح زیر کشت استان بیمه و ۵۲.۱ درصد از برنامه محقق شد.

وی اعطای تسهیلات برای خرید ادوات دنباله‌بند کشاورزی را از دیگر اقدامات ستاد برشمرد و افزود: تسهیلاتی تا سقف یک‌میلیارد ریال با سود ۴ درصد در سال‌زراعی ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ برای خرید ۶۶ دستگاه به کشاورزان اعطا شد که ۹۴ درصد از برنامه‌های اعطای تسهیلات ستاد نیز محقق گردید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان گلستان منطقه گلستان استان گلستان قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره میلیارد ریال سال زراعی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان