Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: هشت هزار خانوار از جامعه هدف این نهاد حمایتی در استان مستاجر هستند که رفع مشکلات آنان در اولویت است.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی فرد در نشست مطبوعاتی روز سه شنبه هشتم آذر اظهار کرد: در حال حاضر ۶۲۰۰ خانوار ایتام و محسنین و ۷۷۰۰ دانش آموز و ۶۸۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه تامین مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های مددجویان این نهاد است، توضیح داد: در صدد هستیم ودیعه مسکن به صورت امانی و قطعی یا به صورت بلاعوض و وام قرض الحسنه برای مددجویان تامین کنیم .

محمدی فرد گفت: تا پایان سال ۹۸ تمام ایتام البرز خانه دار شدند و پس از این سال برنامه ریزی جدی برای تامین مسکن ایتام جدید در برنامه کاری قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح استعداد شناسی شغلی و حمایت از توانمندی شغلی خانواده‌های نیازمند بیان کرد: با این طرح در تلاش هستیم بخشی از نیازهای معیشتی خانوارها را تامین کنیم.

این مسئول تاکید کرد: طی هشت ماه گذشته دو برابر افزایش عملکرد در حوزه ارایه تسهیلات، اشتغال داشتیم که ۶۴۷۰ نفر برای اشتغال در سامانه رصد ثبت شده‌اند.

وی یادآور شد: پرداخت هزینه های اضطراری به خانواده های زیر پوشش، پرداخت سه میلیارد تومان هزینه درمانی، خرید ۹۷ خانه برای مددجویان، ۲۱۰ مورد تعمیر مسکن، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام تحصیلی از دیگر اقدامات نهاد حمایتی کمیته امداد البرز در سال جاری بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به فعالیت ۲۵۰ مرکز این نهاد به صورت محله محور افزود: خانواده‌های نیازمند از سوی این مراکز مورد شناسایی قرار گرفته و از خدمات بهره مند می‌شوند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا مهرافروز  افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این راستا ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز با اشاره به اجرای برخی فعالیت های مختص ماه مبارک رمضان در استان همزمان با سراسر کشور و همراهی خوب مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در این خصوص اظهار کرد: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

وی گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر آن، ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های تحت حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به تعهد ۷۰۰ میلیارد ریالی این نهاد در رمضان امسال اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد