Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در سال جاری چهار هزار دانش‌آموزان دختر و پسر در قالب چند کاروان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام و از یادمان‌های دفاع مقدس این مناطق بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حجت‌الله نریمانی اظهار داشت: این دانش‌آموزان در قالب اردوهای راهیان نور به محل یادمان‌های شمال غرب واقع در شهرستان‌های مریوان، سروآباد و بانه اعزام شده اند و در ۲ روز از مناطق عملیاتی این شهرستان‌ها بازدید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه استان در سال جاری اعزام هشت هزار دانش آموز به یادمان‌های شمال غرب کشور است که هم اکنون چهار هزار نفر باقی مانده و باید در فرصت یک ماهه جاری از یادمان‌های دفاع مقدس استان دیدن کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان سهمیه استان برای راهیان نور جنوب کشور را نیز اعزام هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر اعلام کرد و گفت: این دانش‌آموزان نیز باید در همین یک ماه باقی مانده از فصل پاییز به جنوب کشور اعزام و از مناطق عملیاتی بازدید کنند.

وی یادآور شد: برنامه اردوی راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از ۲ سال امسال باز هم شروع شد، البته در دوران کرونا نیز این برنامه همانند بسیاری از فعالیت‌ها مجازی بود و دانش‌آموزان از طریق کانال راهیان نور و شبکه شاد در این اردوی مجازی شرکت کردند.

نریمانی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانش آموزان با حماسه های دوران دفاع مقدس، آشنایی با محل یادمان ها و فداکاری و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اعلام کرد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲