Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: زوج جوان اهل ارومیه با صرف نظر از برگزاری مراسم ازدواج، هزینه شام عروسی را صرف آزادی ۲ زندانی نیازمند محکوم مالی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، مراد فتحی اظهار کرد: این زوج جوان در اولین روزهای آغاز زندگی مشترک با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان مقدمات آزادی ۲ زندانی نیازمند سرپرست خانواده را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیمان مرادزاده و محبوبه کوهی ضمن حضور در ستاد دیه و اعلام نیت خدا پسندانه خود، با همکاری مددکار اجتماعی ستاد دیه مددجویان نیازمند سرپرست خانواده را شناسایی کردند و همزمان با واریز مبلغی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در شب عروسی خود ۲ پدر زندانی را آزاد کردند.

فتحی با بیان اینکه مراسم اعلام آزادی پس از پیگیری این زوج در اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی انجام شد، اضافه کرد: در این مراسم از این زوج الگو قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج زندان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها

ایسنا/آذربایجان غربی مردم خیر خوی در مراسم جشن بهار ۸ زندانی جرایم مالی غیر عمد را آزاد کردند.

استقبال از اجرای سالار عقیلی به حدی زیاد بود که بسیاری از علاقمندان بصورت ایستاده این اجرا را تماشا کردند.

سالار عقیلی قبل از اجرای برنامه در سخنانی اظهار کرد:حدود ۱۷ سال قبل در خوی برای همایش بین‌المللی شمس با محوریت خوی و قونیه اجرای برنامه داشتم و از اینکه بعد از این همه سال در خدمت مردم مهربان و با فرهنگ خوی هستم احساس شادمانی می کنم.

عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره نیز در این مراسم اظهارکرد: مردم خوی در مهربانی و خیّر بودن سرآمد روزگار هستند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم این مردم با همدلی و مهربانی با آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد عید و بهار  واقعی را به خانواده های زندانیان در بند به ارمغان آوردند.

به گزارش ایسنا؛ طی این برنامه که بمدت دو شب در ترمینال مسافربری شهرستان برگزار شد ۸ نفر زندانی جرائم مالی غیر عمد  از محل کمک های مردم خیّر خوی آزاد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • آزادی ۸ زندانی با کمک خویی‌ها
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه