Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران در رویداد تحول آفرین در راهبری بحران جمعیت، موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سمیه قاسمی طوسی با اعلام این خبر گفت: رویداد تحول‌آفرین در راهبری بحران جمعیت با حضور مدیران کل دفاتر امور بانوان استانداری‌های کشور، نمایندگان دستگاه‌های حاکمیتی و اساتید برجسته حوزه خانواده به میزبانی استانداری یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمدن‌سازی، خانواده و جمعیت، نقش مردم و حاکمیت در تحول جمعیت از جمله محورهای این رویداد بود که به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات حضرت باقر العلوم (ع) یزد برگزار شد.

قاسمی طوسی گفت: در این رویداد، دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران در میان 31 استان، مقام سوم را کسب کرد و مورد تقدیر مقامات کشوری و استانی ازجمله استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی یزد، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور، دبیر ستاد خانواده و جمعیت و مشاور وزیر کشور قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: تبیین قانون جوانی جمعیت، هوشیارسازی بحران جمعیت، تبیین فرآیند حل بحران جمعیت، فرآیند راهبردی تحول جمعیت، حقوق و مسئولیت‌ها، بوم‌کاوی و بیان مسائل مهم جمعیت از دیگر محورها و موضوعات در دستور کار این رویداد ملی «مسیرنجات» در استان یزد بوده‌است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده به اقدامات و برنامه‌های انجام شده ستاد خانواده و جمعیت در استان مازندران اشاره کرد و گفت: رصد وضعیت جمعیت استان، پیگیری طرح‌های جوانی جمعیت و تشکیل کمیته‌های ذیل ستاد جمعیت از جمله اقدامات در حوزه خانواده و جوانی جمعیت در استان بود.

وی در همین زمینه افزود: تشکیل ستاد خانواده، حضور دستگاه‌های متناظر شهرستانی، استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، تدوین شیوه‌نامه حمایت اقتصادی زوجین نابارور، غربالگری ناباروری حدود ۴۰ هزار نفر، اسکان موقت مادران باردار و نابارور و نیازمند مراقبت ویژه در کنار بیمارستان ارجاعی استان، ارزیابی دقیق ارتقا و ارزشیابی کلاس‌های مشاوره ازدواج نیز بخشی از اقدامات انجام‌شده در این حوزه است.

گفتنی است، از استان مازندران، مدیرکل زنان و خانواده استانداری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در این رویداد حضور داشتند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران استانداری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی اعلام کردند محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.

به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.

روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود،‌ خبر دادند.

به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواده‌اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.

اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود:‌ «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آنها هیچ تفاوتی وجود ندارد.»

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات