Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان ظهر سه‌شنبه در حاشیه مانور زلزله در مدارس بوشهر اظهار داشت: باید تلاش کنیم که با برگزاری برنامه‌های مختلف آمادگی مقابله با حوادث طبیعی افزایش یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در معرض خطرات گوناگون بلایای طبیعی از جمله زلزله، سیل، طوفان و خشکسالی قرار دارد که باید بر اساس این حوادث آموزش‌های لازم جامعه هدف آن فرا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مانور زلزله در مدارس پرداخت و بیان کرد: مانور زلزله و ایمنی با هدف افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان و جامعه برای آمادگی در انجام واکنش‌های ایمنی و مقاوم‌سازی و جلوگیری از تلفات و خسارات ناشی آن اجرا می‌شود.

لزوم افزایش آمادگی‌ها

رستمیان برگزاری مانور سراسری ایمنی و زلزله را به‌عنوان یک کلاس درس آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: این مانور آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان تلقی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر پیش‌بینی، پیشگیری، آمادگی و مقابله، بازسازی و بازتوانی را چهار رکن مدیریت بحران دانست و تأکید کرد: باید این ارکان مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم با کمترین تلفات نسبت به مدیریت حادثه اقدام کنیم.

بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب‌آور همزمان با سراسر کشور مانور سراسری زلزله پس از به صدا درآمدن آژیر خطر وقوع زلزله، به‌طور همزمان در ۲ هزار مدرسه استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5643155

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر زلزله بوشهر هفته بسیج بسیج جام جهانی 2022 قطر کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل بیرجند اغتشاشات 1401 ویروس کرونا عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۴۹۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:مرحله دوم مانور لحظه صفر امداد و نجات در کوهستان با حضور ۱۰ نفر از نجاتگران تیم واکنش سریع معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی باسناریو سقوط و گیر افتادن مردی ۶۰ ساله در صخره‌های ارتفاعات بز سینا در ۵۴ کیلومتری جنوب غربی ارومیه و واقع در دهستان مرگور با ارتفاعی بالغ بر ۳۴۸۰ متر انجام شد.

وی افزود:برگزاری مانور‌های لحظه صفر و کارگاه‌های توان افزایی باعث افزایش مهارت نیرو‌های امدادی، افزایش آگاهی، مقابله و ارزیابی در حوادث می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد