Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری نیازمند استقرار دائمی بالگرد است، محور تعدادی از روستاهای استان در زمان بارش به مدت شش ماه مسدود می‌شود، از این رو برای امدادرسانی و انتقال بیماران نیازمند بالگرد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو کیانی امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت شهرک سید محمد از توابع بخش مُنج شهرستان لردگان آغاز شده است، اظهار کرد: با ساخت این شهرک جایگزین، زمینه اسکان ۱۵۰ خانوار این روستای در معرض خطر، در مکانی امن‌تر از محل کنونی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازه زمانی برای احداث کامل شهرک سید محمد لردگان حدود پنج سال و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی آن بنا به وعده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای دهه فجر سال جاری پیش‌بینی شده است، مکان‌یابی شهرک سید محمد لردگان در محدوده زمین‌های همین روستا انجام شده است و با استفاده از اعتبارات و تسهیلات مدیریت بحران و با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط ساخته و جابه‌جا می‌شود.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عملیات اجرایی آماده‌سازی این شهرک با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات در اختیار و با کمک دستگاه‌های اجرایی آغاز و اعتبارات مورد نیاز نیز از محل اعتبارات ابلاغی امسال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه لردگان در ۱۷۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است، گفت: اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۶ در سیل روستای سیدمحمد شهرستان لردگان ۱۴۸ خانوار در قالب ۵۳۰ نفر خسارت دیدند و چهار نفر جان خود را از دست دادند.

کیانی با تاکید بر اینکه کمبود خودروی سبک کمک‌دار در جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری محسوس است، اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان، خودروهای کمک‌دار مستهلک می‌شوند و برای امدادرسانی در حوادث با مشکل مواجه می‌شویم، از این رو باید تمرکززدایی در توزیع تجهیزات و امکانات در جمعیت هلال احمر صورت گیرد و همه شعبه‌های جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها باز امکانات مساوی برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری نیازمند استقرار دائمی بالگرد است، محور تعدادی از روستاهای استان در زمان بارش به مدت شش ماه مسدود می‌شود، از این رو برای امدادرسانی و انتقال بیماران نیازمند بالگرد هستیم.

کد خبر 623232

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری جامعه ما مدیریت بحران ستاد مدیریت بحران روستاها شهرستان لردگان چهار محال و بختیاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: عملکرد حفاظت محیط‌زیست استان در چهار شاخص: زیستگاه‌ها و امور مناطق، حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی و حفاظت و احیای تالاب‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و حفاظت محیط‌زیست استان با دریافت بالاترین امتیاز در بین ادارات‌کل حفاظت محیط‌زیست کشور رتبه نخست را به‌دست آورد.

گفتنی است: این ارزیابی بر اساس ارایه عملکرد توسط ادارات‌کل در حوزهٔ محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی و بررسی براساس مستندات، تحلیل عملکرد و ارایه دلایل و شواهد و بازدیدهای میدانی کارشناسان دفاتر تخصصی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور صورت گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898192

دیگر خبرها

  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم