Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست محترم جمهور به بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد خبر داد گفت: در فاز اول ۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان عنبرآباد تخصیص یافت و به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شد.

دکترعلی اصغر خیرخواه هشتم آذرماه در حاشیه بازدید از پروژ بیمارستان عنبرآباد که سال ها نیمه تمام رها شده است، گفت: یکی از مطالبات جدی و به حق مردم عنبرآباد تکمیل بیمارستان است که بهره برداری از این طرح درمانی در گرو تخصیص اعتبار بوده که هم اکنون محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بلاتکلیفی چندین ساله این پروژه درمانی ابراز تاسف کرد و افزود: همواره پیگیر پروژه طولانی مدت بیمارستان عنبرآباد بودیم که  خوشبختانه هم اکنون پیوست قانونی شده است.

خیرخواه با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) عنبرآباد مصوب شد که در فاز اول ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافت و این باعث شده پیمانکار عملیات عمرانی را شروع کند.

وی از تکمیل بیمارستان عنبرآباد ابراز امیدواری کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۲ یک یا دو فاز بیمارستان آماده و به بهره برداری خواهد رسید.یزدان افشاری پور فرماندار عنبرآباد نیز  در این بازدید گفت: با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته مطالبات پیمانکار پرداخت شده و بخش عمده ای از مشکلات ساخت بیمارستان مرتفع شد.

وی بیان کرد: لازم است متولیان امر تلاش مضاعف داشته باشند تا روند احداث بیمارستان سرعت بیشتری گیرد تا مطالبه به حق مردم محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بيمارستان شهرستان عنبرآباد پروژه نیمه تمام جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران بیمارستان عنبرآباد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت