Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گلپایگان گفت: طرح جداره‌های شهری با بهره‌گیری از هنرهای خلاقانه با هدف زیباسازی مناظر شهری در حال اجرا است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برنامه‌ریزی ویژه شهرداری گلپایگان برای آماده‌سازی شهر در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استقبال شهروندان از اقدامات ویژه نوروز ۱۴۰۱، شهرداری با تشکیل ستاد استقبال از بهار برنامه‌ریزی گسترده به منظور آمادگی برای نوروز ۱۴۰۲ در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح‌های زیباسازی جداره‌های شهری با بهره‌گیری از هنرهای خلاقانه، در نوروز ۱۴۰۱ مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، و در طول سال جاری نیز بدون وقفه ادامه یافت و در برنامه‌های تدوین شده نوروز ۱۴۰۲ به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: توجه به بوستان‌ها و رفع نواقص موجود، رسیدگی به وضعیت نورپردازی‌های سطح شهر، رسیدگی به وضع ظاهری معابر، اکران طرح‌های نوروزی از برنامه‌های شهرداری برای زیباسازی منظر شهری است.

شکرزاده ادامه داد: در حوزه حمل و نقل و ترافیک اقدامات مربوط به بهسازی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، خط‌کشی در سطح شهر و تعمیر و نوسازی تابلوهای ترافیکی اجرا شده و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شست و شو و رنگ آمیزی مبلمان شهری، تعویض پرچم‌های الوان، پاکسازی محله به محله، گل کاری سطح شهر، لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر از دیگر اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری گلپایگان است.

شهردار گلپایگان با اشاره به بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، گفت: در راستای رضایت شهروندان مجموعه شهرداری گلپایگان با تمام توان، تلاش خواهد کرد شهر زیبای گلپایگان در نوروز سال ۱۴۰۲ در زمینه خدمات شهری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته آماده‌سازی کند.

کد خبر 623422

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر و کلانشهر شهردار گلپایگان گلپایگان استقبال از بهار نظافت شهري رنگ آمیزی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه سلامت شهری در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اسدالله احمدی در گفتگوی خبری سیما با اشاره به اهمیت مراقبت از سلامت ساکنان جزیره کیش، گفت: مراقبت از سلامتی براساس یک برنامه پیوسته و همیشگی برای حفظ سلامت مردم از نظر بیمار‌های واگیر و غیر واگیر باید انجام شود.

احمدی با بیان اینکه هفتاد درصد مرگ و میر‌ها در جهان بر اثر بیماری‌های غیر واگیر رخ می‌دهد، گفت: غربالگری‌های اولیه در سطح یک با حضور مراقبان سلامت انجام می‌شود و این برنامه مبتنی بر شناسایی جمعیت نیازمند به مراقبت و ارجاع بیماران به پزشک اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت کیش با اشاره به طرح تشدید بازرسی‌های بهداشتی نوروزی، گفت: از ۲۴ اسفند تاکنون بیش از هفتصد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و در حدود سیصد مکان عمومی بازدید شده است.

احمدی افزود: پایش آب آشامیدنی، نمونه برداری از مواد غذایی، مراقبت از مادران، واکسیناسیون چهل فرد دچار حیوان گزیدگی، آزمایش‌های غربالگری تروئید دوازده کودک تازه متولد شده نیز از دیگر اقدامات مرکز بهداشت کیش در تعطیلات نوروز بوده است.

رئیس مرکز بهداشت کیش، گفت: در راستای اجرای نظام مراقبت از بیماری‌های واگیر در ایام تعطیلات نوروز  نود لام تشخیصی مالاریا تهیه شد و مراجعان مشکوک به سل و یا خطر بیماری‌های عفونی نیز برای تشخیص دقیق به آزمایشگاه ارجاع داده شدند و خدمات بهداشتی را دریافت کردند.

اسدالله احمدی گفت: دو پایگاه مراقبت مرزی در فرودگاه و بندرگاه کیش مستقر است و ورود گردشگران را رصد می‌کنند و بازدید‌های بهداشتی را از کشتی‌های ورودی به بندرگاه براساس دستورالعمل‌های بین المللی انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • کاشت یک میلیون و ۱۸۳ هزار بوته گل در شهر اراک
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی