Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:35:45 GMT

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ایلام

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۲۳۵۱

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: مرحله‌ای دیگر از طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز حاشیه شهر توسط ماموران انتظامی شهرستان به مرحله اجراء در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری زاد با تاکید بر استمرار این طرح‌ها در راستای مطالبات مردمی بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و حضور افراد متخلف، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5643510

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام فرماندهی نیروی انتظامی ایلام سرقت بوشهر جام جهانی 2022 قطر بسیج هفته بسیج کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل عکس استانها بیرجند ویروس کرونا همدان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل