Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بستک از پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده بستک و بندرلنگه خبرداد.

میری در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام خبر پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان، تصریح کرد: این تسهیلات با پیگیری استاندار هرمزگان و نماینده غرب استان هرمزگان در مجلس پس از رایزنی با معاون رییس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد کشور و همچنین با همراهی مدیرکل بنیاد مسکن در خصوص زلزله های بوقوع پیوسته برای مردم شهرستان‌های بندرلنگه و بستک بوده است که هم اکنون پس از تامین اعتبارات لازم به مرحله پرداخت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مسکن بستک تصریح کرد: قسمتی از این تسهیلات جمعا به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب وام های بازسازی که به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ درصد بعلاوه تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرستان بستک می باشد.

میری همچنین در خصوص جزییات تسهیلات تعمیری که جذب شده است، عنوان کرد: قسمت دیگر این تسهیلات نیز با بازپرداخت پنج درصد جمعا به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین تسهیلات بلاعوض تعمیری جمعا به مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که طبق دستورالعمل جهت مساعدت به مردم و جبران قسمتی از خسران  زلزله به منازل مسکونی شهرستان بستک اعطا شده است.

میری در ادامه از زنجیره ای ساختن ضمانت این نوع تسهیلات که با این روال دغدغه متقاضیان در خصوص ضامن بانکی برطرف شده است، خبرداد و افزود: وقوع زلزله در شهرستان بستک با خسارت مالی همراه بود اما زلزله ۱۱ تیرماه سال جاری که با قدرت ۶.۳ ریشتری در مناطقی از شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر رخ داد در روستای سایه خوش ۷ نفر جانباخته و ۱۱۱ نفر مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران میلیون تومان شهرستان بستک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است