Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:26:54 GMT

تخت زیبایی پوست و مو

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۳۰۶۵

تخت زیبایی پوست و مو

تخت زیبایی جهت استفاده در کلینیک ها و مراکز درمانی و همچنین کلینیک های کاشت مو به منظور تسلط و راحتی پزشکان برای نقاط مختلف بدن بیماران و مراجعه کنندگان در مدل ها و اندازه ها و ابعاد مختلفی در سطح بازار موجود می باشد.

تخت زیبایی جهت استفاده در کلینیک ها و مراکز درمانی و همچنین کلینیک های کاشت مو به منظور تسلط و راحتی پزشکان برای نقاط مختلف بدن بیماران و مراجعه کنندگان در مدل ها و اندازه ها و ابعاد مختلفی در سطح بازار موجود می باشد و از محصولات با توجه به نیاز پزشکان و مراکز درمانی قابلیت سفارشی سازی و طراحی مجدد را با خود به همراه دارد تا پزشک با توجه به وضعیت خود و تخصصی که دارد در بهترین وضعیت و عالی ترین حالت ممکن اقدام به انجام معاینات نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دسته از محصولات دارای تنوع و مدل های بسیار زیادی می باشد که پر مصرف ترین و عمده ترین استفاده این دسته از محصولات برای استفاده در تزریقات مورد استفاده قرار می گیرد همچنین انواع تخت های کاشت مو و زیبایی برای استفاده های گوناگون و مختلف تولید شده است و پزشکان می توانند با خرید این دسته از محصولات اقدام به انجام فعالیت‌های خود نمایند.

همچنین انواع تخت زیبایی دارای ویژگی ها و مولفه های تاثیرگذار بسیار زیادی می باشند که در زیر به مهمترین ویژگی ها خواهیم پرداخت که در خرید انواع خط زیبایی با توجه به عکس های خود بهترین انتخاب را داشته باشند

انواع تخت زیبایی و کاشت مو های برقی و محرک های الکتریکی متفاوتی می باشند که دارای قدرت ها و توان های متفاوتی هستند ، با توجه به وزن متفاوت بیماران و وضعیت قرارگیری متفاوت و متمایز مراجعهه کنندگان بر روی تخت با این موتور ها و محرک های الکتریکی باید دارای قدرت بسیار بالایی باشند تا بتوانند وزن هر بیمار را تحمل نمایند و به راحتی قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم زوایای تخت را بر عهده بگیرند که پزشک بیمار را در بهترین حالت انجام معاینات قرار دهد.

قوی ترین موتورها و محرک های الکتریکی موتورهای با توان ۶۰۰ کیلوگرم می باشند که هر بیماری را با هر وزنی به راحتی جا به جا می نمایند و به پزشک و متخصصان مربوطه این امکان را می‌دهند که بیماران در بهترین حالت و وضعیت برای انجام اقدامات درمانی قرار دهند.

راحتی بیمار و میزان تسلط پزشک مسئله در تعارض با یکدیگر می باشند که هر چه پزشک تسلط بیشتری بر روی صورت و بدن بیمار داشته باشد بیمار در فضایی خسته کننده تر قرار می گیرد نتیجه می شود که هرچه وضعیت تخت و بدنه تخت پوست و مو ارگونومیک تر و طراحی مناسب تری داشته باشد هم بیمار و هم پزشک در وضعیت مناسب تری برای انجام و اقدام فعالیت های پزشکی و درمانی قرار می گیرند.

رویه و فوم به کار رفته در این دسته از محصولات برای ویژگی ها و مشخصه های متفاوتی می باشند که از قبیل فوم سرد یا گرم بودن ، میزان چگالی فوم تاثیر گذار بر روی انواع تخت زیبایی می باشد تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع این دسته از محصولات می توانند مدل ها و انواع مختلفی را بر روی انواع تخت زیبایی قرار دهند و پزشکان و مراکز درمانی مربوطه با توجه به نیاز خود و میزان راحتی و تسلط پزشک می‌توانند مدل‌های مختلفی از این فوم ها و تخت را انتخاب نمایند.

همچنین ایمنی و وضعیت بیمار بر روی تلخ از ویژگی های بسیار مهم این دسته از محصولات می باشند که این مسئله وابسته به چندین مولفه تاثیر گذار بر روی کیفیت تخت پوست و مو می باشد ، اولین شرکت ایمنی تخت استحکام بسیار بالای بدنه تخت می باشد که هرچه استحکام بیشتری داشته باشد و از پروفیل ها و طراحی مناسب تری برخوردار باشد بیمار در وضعیت مناسب تر قرار می گیرد و این ویژگی سقوط تلخ و یا شکستگی جلوگیری می نماید همچنین ویژگی قابلیت ضدعفونی کنندگی و شستشوی کمک می کند که بیمار همواره در وضعیت عاری از هرگونه قارچ میکروب ویروس و باکتری قرار بگیرد و پزشکان در ایمن ترین و مطمئن ترین حالت ممکن اقدام به انجام معاینات و فعالیتهای پزشکی نمایند.

رویه چرم این دسته از محصولات و انواع تخت پوست و مو باید دارای قابلیت ضدعفونی کردن و شستشو با محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی را با خود به همراه داشته باشند که بیمار در وضعیت ایمن و سلامت قرار بگیرد که هم پزشک به بیمار از محیط درمانی آسوده خاطر باشند که این ویژگی کمک می کند از انتقال بیماری های پوستی جلوگیری نماید.

همچنین زیبایی تخت و شیک بودن انواع تخت پوست و مو بر روی ظاهر مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی بسیار تاثیر گذار می باشد و ا باعث جلب رضایت بیماران خواهد شدطمینان خاطر بسیار بالایی را به بیمار می دهد. که تجهیزات مراکز درمانی بسیار حرفه‌ای و تکنولوژی بالایی برخوردار هستند و بهتر کار پزشک و مراکز درمانی هم آن در تجهیزات این مرکز بسیار با کیفیت و رضایت بخش خواهد بود.

رنگ بدنه و شاسی این دسته از محصولات و انواع تخت پوست و زیبایی باعث بهتر شدن ظاهر و زیبایی بخشیدن به تخت خواهد شد و کمک می کند که اگر این قابلیت را با خود به همراه داشته باشد که در صورت استفاده از پوشش رنگ الکترواستاتیک قابلیت ضدعفونی کنندگی و شوینده و محلول های ضدعفونی کننده بیمارستانی که خاصیت خورندگی بسیار بالایی دارند را با خود به همراه داشته باشد.

همچنین به کلی انواع تخت پوست و مو به چند دسته اصلی تخت های زیبایی برقی و مکانیکی تقسیم می شوند که خود این دو دسته به زیر شاخه های مختلفی هم تقسیم خواهد شد.

عمده استفاده و خرید تخت زیبایی مختص تخت های سه موتور و تخت های دو موتور می باشد که آزادی عمل بسیار بالایی را به پزشک می دهد تا بیمار در بهترین وضعیت جهت انجام معاینات و اقدامات پزشکی قرار دهد.

قیمت خرید تخت زیبایی :

فروش و قیمت خرید تخت زیبایی موتور و سه موتوره در مدل های مختلف و انواع اقسام متفاوت در سطح بازار در دسترس می باشد و همچنین تولید کنندگان بسیار زیادی در بازار وجود دارد که پزشکان و مراکز درمانی باید در خرید این است که در نهایت دقت را به خرج دهند.

تجهیزات پزشکی خاکباز تولید کننده انواع تخت زیبایی و تخت کاشت مو و همچنین تخت های فشیال و انواع تخت معاینه و پوست و مو با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که مدل های متفاوتی از این محصولات را در سطح بازار به فروش می رساند و این امکان را برای مراکز درمانی و پزشکان محترم فراهم آورده است تا امکان سفارشی سازی و طراحی مجدد را بدهند که پزشکان و مراکز درمانی با توجه به سلیقه خود و نیازهایی که دارند این نیازها را برطرف نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیبایی تخت کلینیک بیمار پوست و مو رپورتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی

دکتر مریم مشهود رئیس اداره دارو سنتی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: متأسفانه مشاهده می‌شود افرادی به صورت مستقیم زالو را از طریق فضای مجازی یا سایر تبلیغات تهیه کرده و بدون بررسی کیفیت، به صورت مستقیم برای بیمار تجویز یا مصرف می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: این کار خلاف مقررات بوده و همانند دیگر دارو‌ها و کالا‌های سلامت که هیچ پزشکی اجازه ندارد خود به صورت مستقیم اقدام به تهیه و تجویز و مصرف برای بیمار کند، زالو هم مانند دارو و سایر ملزومات پزشکی باید از طریق داروخانه تهیه شود و سپس در زنجیره مصرف قرار گیرد.

مشهود همچنین در رابطه با خطرات تهیه زالو از مسیر‌های غیرقانونی و بی‌ضابطه نیز اظهار کرد: زالویی که خارج از زنجیره سلامت و تأمین سازمان غذا و دارو تهیه می‌شود ممکن است که از زالو‌های صید شده در تالاب‌ها و مرداب‌ها بوده و یا زالویی باشد که پس از مصرف بر روی یک بیمار به درستی معدوم نشده و به طبیعت بازگشته باشد.

وی ادامه داد: چنانچه بیمار قبلی که زالودرمانی کرده دارای بیماری‌های عفونی مسری مانند ایدز، هپاتیت یا سایر بیماری‌های قابل انتقال باشد، زالو‌های صیدشده می‌توانند این بیماری‌ها را به افراد دیگر منتقل کند.

رئیس اداره دارو سنتی خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ثبت شده در سایت سازمان غذا و دارو، تنها ۲ روش استفاده از الکل ۷۰ درصد و فریز کردن در دمای منفی ۲۰ درجه سانتیگراد برای معدوم‌سازی زالوی مصرف‌شده قابل قبول است.

مشهود گفت: در مواردی دیده شده که زالوی مصرفی را در آب نمک یا نمک گذاشته و پس از قی کردن زالو به اشتباه فرد استعمال‌کننده تصور می‌کند که زالو از بین رفته در حالی که اینطور نیست و در صورتی که معدوم نشود، در طبیعت دوباره به چرخه باز می‌گردد و می‌تواند عامل انتقال بیماری‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • چطور با بوتاکس کردن میگرن را درمان کنیم؟
  • هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی
  • درمان میگرن با تزریق بوتاکس
  • ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص