Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از انجام افزون بر ۳۸۸ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای طی ۸ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۲۹۱۶ دستگاه ناوگان مسافری شامل ۵۵۱ دستگاه اتوبوس، ۹۸۴ دستگاه مینی بوس و ۱۳۸۱ دستگاه سواری کار جابجایی مسافرین را تا پایان آبان ماه سال جاری بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهم ناوگان اتوبوسی استان از کل ناوگان فعال کشور ۳.۶۸ درصد، ناوگان مینی بوس ۳.۴۴ درصد و سواری ۴.۳۴ درصد است و عمر متوسط این ناوگان نیز به ترتیب ۱۳.۶ سال برای ناوگان اتوبوسی، ۲۶.۷۵ سال برای ناوگان مینی بوس و ۱۱.۷۴ سال برای ناوگان سواری محاسبه شده که با توجه به سن بالای ناوگان مسافری مخصوصا ناوگان مینی بوس توصیه می‌شود از تمام ظرفیت‌ها و تسهیلات برای نوسازی ناوگان مسافری استان استفاده شود.

آرامون ادامه داد: بالغ بر سه میلیون و ۱۸۴ هزار مسافر در قالب افزون بر ۳۸۸ هزار سفر در ۸ ماهه اول سال جاری از طریق ناوگان‌های مسافری در استان جابجا شدند که تعداد مسافرین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد نزدیک به ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

 

خبرنگار : علی غیور

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس تاکسی ناوگان عمومی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مینی بوس راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بارش ۲۵۲ میلی‌متری از ابتدای مهر تا پایان زمستان در استان گفت: این میزان ۱۸ درصد معادل حدود ۴۰ میلی‌متر بیشتر از میانگین مشابه در دراز مدت است.

مجید رستگاری میانگین بارش طولانی مدت ثبت شده  در آذربایجان‌غربی  را ۲۱۲ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: میزان بارش طی سال آبی جاری یعنی از اول مهر تا پایان زمستان در آذربایجان‌غربی رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و ۳۶ درصد بیشتر شده است.

وی اظهار کرد: در سال آبی گذشته طی فصول پاییز و زمستان شاهد بارش ۱۸۵ میلی متری بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در هر سه حوضه ارس، دریاچه ارومیه و زاب شاهد رشد بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم، ادامه داد: این رشد در حوضه دریاچه ارومیه ۱۵ درصد، رودخانه زاب ۳۱ درصد بوده و رودخانه ارس ۱۱۰ درصد بوده است.

رستگاری گفت: همچنین میزان بارش امسال در حوضه‌های ارس، دریاچه ارومیه و زاب به ترتیب ۵۱، ۲ و ۳۰ درصد بیشتر از متوسط بلندمدت بوده است.

این مقام مسئول افزود: طی سال آبی جاری شاهد بارش ۶۱۶ میلی متری در حوضه زاب، ۲۲۹ میلی متری در حوضه دریاچه ارومیه و ۱۷۹ میلی متری در حوضه ارس هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند