Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان گفت:این چهارمین نشست بی‌واسطه و چهره به چهره نوجوانان اصفهانی با مدیران و مسئولان شهری و استان اصفهان است که در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در آن حضور خواهند یافت و بشنوای سخنان، نقدها نوجوانان خواهند بود و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهند.

صدیقه چگونیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهارمین نشست باعنوان «بی‌واسطه» با حضور علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این چهارمین نشست بی‌واسطه و چهره به چهره نوجوانان اصفهانی با مدیران و مسئولان شهری و استان اصفهان است که در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در آن حضور خواهند یافت و بشنوای سخنان، نقدها نوجوانان خواهند بود و به پرسش‌های آنان پاسخ می‌دهند.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان، تصریح کرد: جمعی از فعالان گروه سنی نوجوان در این نشست‌ها شرکت می‌کنند و مطالبات خود به‌ویژه در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، شهری و سایر حوزه‌ها را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست بی‌واسطه با حضور مجتبی شاهمرادی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، اضافه کرد: معاون شهردار در همان نشست قول داد شهردار اصفهان دریکی از نشست‌های بی‌واسطه حضور یابد و پاسخگو و شنونده مطالبات و دغدغه‌های نوجوانان باشد.

چگونیان خاطرنشان کرد: دومین نشست بی‌واسطه با حضور جوادمحمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد که طی آن نوجوانان حاضر در این گردهمایی، دغدغه‌های خود در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت مسئول مربوطه را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نشست سوم با حضور محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد که شاهد استقبال و طرح نقد و پرسش‌های خوبی در آن نشست ویژه هفته نوجوان، از مسئول تعلیم و تربیت اصفهان بودیم.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان بابیان اینکه در نشست‌های بی‌واسطه با نوجوانان از فعالان فرهنگی نوجوان در انجمن‌های اسلامی، شوراهای دانش‌آموزی، کانون‌ها و مراکز فرهنگی دعوت می‌شود، افزود: روز جمعه بهترین زمان برای برگزاری نشست با شهردار است چراکه همه علاقه‌مندان می‌توانند در یک روز تعطیل در نشست حضور یابند و مسائلشان را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: همه نقدها و دغدغه‌ها در قالب یک فایل نوشتاری تهیه‌شده و قول و قرارهای طرح‌شده در نشست‌ها به‌صورت خاص شنیده‌شده و پیگیری خواهد شود.

چگونیان با اشاره تنوع مطالب عنوان‌شده توسط نوجوانان در این نشست‌ها، افزود: عنوان بی‌واسطه به این دلیل انتخاب‌شده که نوجوانان به‌راحتی هر آنچه را که می‌خواهند عنوان کرده و پاسخ مناسب دریافت کنند.

وی اظهار کرد: رسالت فرهنگسرای نوجوان، تلاش و برنامه‌ریزی برای گروه سنی نوجوان است. دیده شدن، باور داشتن و شنیدن سخن نوجوان مهم‌ترین رویکرد ما در این مجموعه فرهنگی است که در قالب‌های مختلف دنبال می‌کنیم.

مسئول فرهنگسرای نوجوان شهرداری اصفهان ادامه داد: سلسله نشست‌های بی‌واسطه ادامه خواهد داشت و دعوت از سایر مسئولان و مدیران، با نظرخواهی از نوجوانان فعال انجام خواهد شد.

وی تا کید کرد: آموزش‌وپرورش مهم‌ترین نهادی است که احساس می‌شود بازهم می‌توان در نشست‌های بی‌واسطه از مدیران آن دعوت کرد تا در بی‌واسطه حضور پیدا کنند، چون بیشترین وقت نوجوانان در مدارس سپری می‌شود و طبیعی است که دغدغه‌های ذهنی بیشتری در همین زمینه داشته باشند.

کد خبر 623474

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوجوان علی قاسم زاده شهردار اصفهان شهردار اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان کتابخانه مرکزی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نشست های بی واسطه نشست بی واسطه بی واسطه دغدغه ها نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم