Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر راه اندازی بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی بیرجند تأکید کرد.

جواد قناعت، امروز چهارشنبه ۹ آذر در جلسه دیدار مدیرعامل مؤسسه محکم اظهار کرد: با فعال شدن این بخش و حضور متخصصان جراحی کودکان به همت مؤسسه محکم، بخش زیادی از مشکلات استان را در این زمینه مرتفع می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه راه اندازی این زیرساخت مهم،  خانواده‌ها دیگر برای درمان کودکان خود دغدغه و نگرانی نخواهند داشت. 

استاندار با اشاره به ظرفیت‌های مؤسسه خیریه محکم، فعالیت این مجموعه ارزشی را در استان، بسیار ارزشمند خواند و گفت: حضور متخصصان مرکز خیریه محکم، فرصت مغتنمی برای در استان خراسان جنوبی است. 

قناعت یادآور شد: با فعال شدن خدمات درمانی ویژه کودکان در بیمارستان رازی و فراهم شدن این زیرساخت مهم در استان، این امکان فراهم می‌شود که بتوانیم به عنوان معین استان‌های همجوار اقدام کنیم. 

وی، کوتاه شدن مسیر و کاهش هزینه‌های درمان را از مهم‌ترین پیامدهای راه اندازی این بخش برشمرد و اظهار کرذد: کوتاه شدن سطح دسترسی به حوزه‌های درمانی، اصلی ترین مطالبه خانواده‌هایی است که فرد بیماری در منزل دارند. 

استاندار از دانشگاه علوم پزشکی و دیگر حوزه‌های متولی و مرتبط خواست، موضوع راه اندازی این بخش را با دید مثبت بررسی کرده و شرایط را برای تحقق این مهم، تسهیل کنند. 

ضرورت ایجاد همراه سرای بیمار

قناعت، کمبود همراه سرای بیمار را از دغدغه‌های استان عنوان کرد و گفت: به جهت کمبود این مراکز استقرار و اسکان، افرادی که بیماران خود را برای درمان از دیگر نقاط به مرکز استان می‌آورند، به ناچار در همان حیاط بیمارستان یا در پیاده روی خیابان‌ها فرش پهن می کنند و شرایط سختی را متحمل می‌شوند. 

وی، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر متولیان را مکلف کرد با بررسی شرایط، درخصوص راه اندازی همراه سرای بیمار با استفاده از ظرفیت‌های موجود، راهکار مثبتی ارائه کنند.

حسین خوش آیند، مدیرعامل مؤسسه محکم در خراسان جنوبی نیز ضمن ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌های این مجموعه به ویژه در خراسان جنوبی، از آمادگی کامل مؤسسه برای راه اندازی بخش جراحی کودکان در بیمارستان رازی گفت. 

انتهای پیام 
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جواد قناعت دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان رازی درمان کودکان بیماری کودکان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران خراسان جنوبی جراحی کودکان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی