Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:57:39 GMT

لرستان بارانی می‌شود/ احتمال آبگرفتگی معابر

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۴۱۸۸

لرستان بارانی می‌شود/ احتمال آبگرفتگی معابر

اکبری گفت: سامانه بارشی از اوایل ظهر امروز وارد آسمان لرستان می‌شود که با آبگرفتگی معابر، ایجاد رواناب، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زینب اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با آخرین وضعیت آب و هوای لرستان طی ساعات و روزهای آینده اظهارداشت: براساس نقشه‌ها و مدل‌های دریافتی از اوایل ظهر امروز و تا ظهر فردا سامانه بارشی وارد نیمه غربی و جو استان لرستان می‌شود که در این بازه زمانی برای نقاط مختلف استان در اغلب ساعات بارش‌هایی را به شکل پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدل‌ها نشان می‌دهد که طی امشب به فردا صبح در برخی از نقاط استان با توجه با بالابودن ضرایب ناپایداری، رگبارها نمود بیشتری خواهند داشت که با آبگرفتگی معابر، ایجاد رواناب، اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها همراه است.

معاون هواشناسی لرستان عنوان کرد: همراه با این شرایط نیز در ارتفاعات و مناطق کوهستانی رگبار برف را به دنبال دارد و قاعدتا برای روز پنجشنبه بارش‌ها خفیف و پراکنده است.

وی بیان کرد: این شرایط ناپایدار از فردا بعداظهر از روی جو استان ما خارج می‌شود و طی روزهای جمعه لغایت یکشنبه جو آرامی بر آسمان استان حاکم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعال خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود : همچنین طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش باد‌های متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت : طی فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت. طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد. از فردا روند دما افزایشی خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۱ و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد رسیده است. 

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • شب بارانی ایلام همراه با رعد و برق
  • ادامه بارش پراکنده تا فردا در استان همدان
  • پیش‌بینی بارش‌های همرفتی شدید و آبگرفتگی معابر
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان