Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، مشاوران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در ارومیه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، با حضور نوشین نبئی مدیر گروه مشاوره، خانواده و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، بیست و ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، مشاوران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در ارومیه آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مراسم آغاز این دوره گفت: افتخار بزرگی است که در حوزه ورزش و جوانان بحث علم و آگاهی بخشی جزو موضوعات دارای اولویت برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم شاخص های جوانان در بحث آموزش در حوزه ازدواج است که برنامه ریزی های قابل توجهی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص انجام گرفته و باید از مقام عالی وزارت و معاونت جوانان وزارت برای برنامه ریزی درخصوص دانش افزایی و بالا بردن نرخ ازدواج و کاهش طلاق تمجید کرد و این اتفاق، نوید آن را می دهد که اتفاقات خوبی در این بستر در حال رخ دادن است.

بیرامی، تاثیر آگاهی بخشی در بروز شرایط مناسب در خانواده‌ها را بسیار با اهمیت عنوان و خاطر نشان کرد: زندگی مشترک بدون آگاهی بخشی، شناخت و تثبیت لازم را نخواهدداشت و جایگاه روانشناسان و مراکز مشاوره بیش از گذشته دارای اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: سیاست های کشور در راستای تقویت این مراکز است.

در این دوره از دوره ملی دانش افزایی بیش از ۲۴۰ نفر از مدیران، مشاوران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده بیش از ۲۴۰ نفر بصورت حضوری و مجازی در کارگاه‌ها حضور دارند و قرار است کارگاه‌هایی با موضوعات رفتاردرمانی دیالیکتیک با مدرسی دکتر رضا تسبیح سازان رئیس سازمان نظام روانشناسی آذربایجان‌غربی، کارگاه روابط فرازناشویی چالش‌ها و راهکارها با مدرسی دکتر علی عیسی زادگان عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه و کارگاه درمان متمرکز بر شفقت CT به مدرسی دکتر سعید حیدری دکترای تخصصی روانشناسی سلامت برگزار خواهدشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاوره ازدواج آذربایجان غربی مشاوره ازدواج و خانواده مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده مراکز تخصصی مشاوره ازدواج مراکز تخصصی مشاوره وزارت ورزش و جوانان مشاوره ازدواج وخانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود