Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک در استان هرمزگان خبر داد تا در صورت موفقیت، در سایر استانها نیز اجرایی شود.

به گزارش مشرق، سیدصولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ قانونگذار تکلیف کرده است که دولت به جای پرداخت یارانه نقدی کالابرگ الکترونیکی توزیع کند اما چون تاکنون بستر فراهم‌ نشده بود، این کار انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون مقرر شده زمینه کالابرگ الکترونیکی را با انجام نمونه آزمایشی دنبال کنیم و به همین منظور به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شده است.

مرتضوی با تاکید بر اینکه ما مکلف هستیم که سازوکار کالابرگ را تقویت کنیم، افزود:‌ همکاران ما در وزارت کار با همکاری وزارتخانه های اقتصاد و صنعت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است؛ این طرح در چند شهرستان به صورت موردی اجرا شد که بازخورد خوب و مطلوبی گرفتیم.

مرتضوی ادامه داد: به محض اینکه زمینه کالابرگ الکترونیکی فراهم شود، به صورت آزمایشی آن را اجرا می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر این طرح اجرا شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: استفاده از کالابرگ اختیاری است یعنی کسانی که بخواهند می‌توانند از آن استفاده کرده و یا از مبلغ نقدی آن استفاده کنند.

مرتضوی گفت: سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص و به اختیار می توانند با این کارت، پروتیین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می شود، پول آن را برداشت کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تیم ملی ایران قیمت کوپن کالابرگ یارانه یارانه نقدی وزیر کار سید صولت مرتضوی وزارت کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کالابرگ الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان شمالی، محسن غلامی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: از خرداد ماه سال گذشته تا کنون خرید کالابرگی مردم در استان از هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان فراتر رفت که نشان از استقبال آنها از این طرح دارد.
وی افزود: فروشگاه‌هایی که مایل به فروش دو قلم کالای روغن و ماکارونی در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی هستند، پایانه فروشگاهی خود را به دستگاه بارکدخوان مجهز کنند.
به گفته غلامی تنها فروشگاه‌های صنف پروتئینی و فروشگاه‌هایی که صندوق فروشگاهی دارند، مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند اقدام به عرضه کالابرگی دو قلم کالای گوشت قرمز و مرغ کنند و پس از این برای سایر فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های عرضه‌کننده خوار و بار، امکان فروش کالابرگی این دو قلم وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • استقبال ۷۲ درصدی تهرانی‌ها از مرحله سوم طرح کالابرگ
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • استقبال ۹۰ درصدی از کالابرگ الکترونیکی
  • استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • ثبت سفارش کتاب های درسی به تعویق افتاد