Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا احمدنیا مدیر منطقه گفت: ازابتدای سال 1401مقدار78 میلیون متر مکعب سوخت سی. ان. جی در استان مصرف شده که باعث صرفه جویی83 میلیون لیتر بنزین گردیده و با مصرف سی ان جی از تردد 2730 نفتکش جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمدنیا با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا آبان ماه ، 78 میلیون متر مکعب گاز در جایگاه های سی ان جی استان توزیع شده است، گفت: میزان مصرف گاز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدربانی، رئیس سی ان جی منطقه خاطرنشان کرد: استفاده از سوخت گاز و جایگزین کردن آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و همچنین می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا در سطح استان داشته باشد.

وی گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به ‌شهروندان، توجه به مقررات ‌ایمنی و رعایت معیار‌های اداره استاندارد و تعامل با اداره ‌استاندارد خوشبختانه وضعیت استاندارد ‌سازی جایگاه‌های استان مطلوب است.

ربانی گفت: در حال حاضر ۳۰ جایگاه سی ان جی فعال در استان خراسان شمالی وجود دارد

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنزین سوخت حقوق شهروندی جایگاه مصرف سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است

علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز  است و نسبت به قانونی که  پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان  مصرف سوخت ،بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها  و براساس بار است و با توجه به آنکه  مقرر شده است  ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است .

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی