Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج کارخایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه آموزش نکات ایمنی برای عموم مردم یک ضرورت است، ابراز داشت: بر این اساس مانور زلزله در مدارس و محلات همجوار استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مانور زلزله و ایمنی به صورت محله محوری دنبال می‌شود، افزود: در این راستا به ساکنان محله‌های مجاور مدارس نیز آموزش‌های لازم ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه افزایش آگاهی عمومی به ویژه ساکنان محله‌های مجاور مدارس و اولیای دانش آموزان هدف اصلی این طرح بود، ابراز داشت: این اقدام می‌تواند به کاهش تلفات نیروی انسانی در مواجه با بحران بسیار کمک کند.

کارخائی با بیان اینکه آموزش حداقل‌های امداد و نجات و نحوه پناه گیری هنگام وقوع بحران برای عموم مردم در سنین مختلف ضروری است، تصریح کرد: با آموزش‌های اصولی مردم می‌توانند هنگام بحران در کنار نیروهای امدادی قرار گرفته و در عادی شدن شرایط شهر و روستا کمک کننده و مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه آموزش نکات ایمنی هنگام رخداد بلایای طبیعی از جمله زلزله پیگیری می‌شود، افزود: اجرای برنامه‌های ارتقای تاب‌آوری اجتماعی هنگام مدیریت بحران با مشارکت اهالی محله‌های همجوار با مدارس در دستور قرار دارد.

کد خبر 5643799

منبع: مهر

کلیدواژه: مانور زلزله پدافند غیر عامل استانداری سمنان بوشهر بسیج جام جهانی 2022 قطر هفته بسیج کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل بیرجند عکس استانها همدان ویروس کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن وعده صادق در مدارس استان سمنان

دریافت 42 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح دوشنبه دانش آموزان مدارس شهری و روستایی استان سمنان در جشن وعده صادق ویژه قدردانی از سپاه و نیروهای نظامی در تنبیه اسرائیل شرکت کردند. ‌

کد خبر 6078558

دیگر خبرها

  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • اعلام آموزش غیرحضوری مدارس برخی از شهرستانهای فارس
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • جشن وعده صادق در مدارس استان سمنان
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای مالکانی که از مقاوم‌سازی ساختمان‌های بلند استنکاف کنند