Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر طی پیامی ، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، را به جامعه پرستاری این شهرستان تبریک گفت.         
به گزارش خبرنگاراریادرشهرستان بابلسر:؛درپیام مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسربه شرح ذیل آمده است:

بسمه تعالی         
پنجم جمادی الاولی سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری (س) روز پرستار نامگذاری شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین روز افتخاری بزرگ و نشان‌گر اهمیت این حرفه ارزشمند است.
شغل ارزشمند پرستاری تفسیر بینهایت فداکاری، صبوری و نوع‌دوستی است و روز پرستار روز تجلیل از کرامت  انسانیت است که در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به همنوعان است و همنفس با بیماران عمر سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازد.     
مقام معظم رهبری(مدظله) می فرمایند: همه موظفیم از این انسانهاى فداكار و پرعاطفه و دلسوزى كه با عمل انسانىِ پرستارى خود، از بیماران در مراحل دشوار بیمارى مواظبت و حمایت مى‌كنند، به عنوان احترام به یك ارزش انسانى والا، قدردانى كنیم.          
حضور ایثارگرانه و تلاش خستگی ناپذیر این قشر زحمتکش در همه ایام برای سلامتی و بازگشت بیماران به آغوش خانواده، برگ زرینی بر افتخار آفرینی های جامعه پرستاری است و این تلاش ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.       
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار را محضر تمامی پرستاران پر تلاش کشور به ویژه پرستاران زحمتکش شهرستان بابلسر و همچنین پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره)شهرستان فریدونکنار، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه پرستاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.         

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تبریک فرماندار بابلسر سالروز ولادت حضرت زینب س و روز پرستار شهرستان بابلسر روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به آقای «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدار‌های متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا