Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گیلان از افتتاحیه یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به هم راستایی ماموریت آموزش و پرورش و هلال احمر گفت: تلاش مربیان جمعیت هلال احمر در طرح دادرس ارتقای سطح ایمنی و آگاهی‌های مربوط به ایمنی در دانش آموزان است

در ادامه امید عظیمیان معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: دادرس با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر بالنده و تکامل یافته و به عنوان موضوعی مهم، جایگاه خود را میان جوانان و نوجوانان پیدا کرده است، پناهگیری، حمل مصدوم، خروج اضطراری، اطفای حریق، احیای قلبی و ریوی، آتل بندی، شکسته بندی، پانسمان و چادر زنی از جمله مهارت‌هایی است که دانش آموزان در طرح دانش اموزان آماده در روز‌های سخت می‌آموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان هلال احمر گیلان گفت: در استان حوادث مختلفی به وقوع می‌پیوندد، این حوادث به صورت غیر مترقبه است و نیاز است در این زمینه آموزش‌ها را توسعه داده و آموزه‌های همه مردم جامعه را در مخاطرات بالا ببریم.

عظیمیان افزود: با همکاری آموزش و پرورش گیلان امسال در نظر است ۳۶۰ مدرسه با هدف ۵۴۰۰ دانش آموز در سراسر استان این آموزش‌ها را فراگیرند تا در صورت بروز حوادث به عنوان پایگاه‌های امدادی محلی، برای کمک به مردم فعالیت کنند.

شایان ذکر است؛ این مانور با حضور معاون پرورشی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش پرورش و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در مدرسه دخترانه قدس گلسار رشت برگزار شد.

گفتنیست: این دوره از آموزش ها، به مسابقات آماده منتهی می شود که دانش آموزان در آنجا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیاوش غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر؛ روزهای هفته هلال احمر که از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه است، نامگذاری شد.

بر این اساس روز ١٨ اردیبهشت ماه بواسطه قدردانی از تلاشگران عرصه امدادرسانی تحت عنوان «امداد و نجات؛ نماد فرهنگ ایثار، فداکاری و مشارکت مردمی» تعیین شد.

روز ١٩ اردیبهشت ماه به نام جوانان هلال‌احمر، پیشگامان پیشرفت، عدالت، صلح و امید نامگذاری شد.

روز ٢٠ اردیبهشت ماه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تحت عنوان «طلایه‌داران فرهنگ خدمت بی‌منت» مشخص شد.

همچنین روز ٢١ اردیبهشت ماه به نام بانوان جمعیت؛ طلایه‌داران امید و تلاش، روز ٢٢ اردیبهشت ماه تحت عنوان خدمات داوطلبانه؛ محور مشارکت مردمی، روز ۲۳ اردیبهشت ماه به نام آموزش، پیشگیری و جامعه تاب‌آور و روز ٢٤ اردیبهشت ماه به نام دیپلماسی بشردوستانه، همبستگی جهانی برای حفظ ارزش‌ها، نامگذاری شد.

لازم به ذکر است که شعار امسال هفته هلال احمر «با مُشارکت شما، سربُلندیم» است.

کد خبر 6086180

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد