Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشاوری خواست که اجازه ندهد حقوق بیش از 500 هزار کشاورز زعفران کار تضییع شود.

به گزارش ایران اکونومیست، محسن زنگنه در تذکری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) گفت: اتفاقاتی در تعاونی روستایی و جهاد کشاورزی رخ داده که حتی در دولت قبل نیز شاهد آن نبودیم؛ بعد از اینکه تعاون روستایی 23 تن زعفران کشاورزان محروم را خریداری کرد آیین نامه خود را تغییر داده و فقط سه هزارم درصد محصول زعفران تحویل داده شده را مشمول قیمت گذاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آقای ساداتی نژاد مراقب باشید که چه کسانی طرف مشورت شما هستند؛ دو سال تلاش کردیم که شر مافیای زعفران را از سر کشاورزان کم شود؛ پس مراقب باشید آنها مجدد نظراتشان را به شما تحمیل نکنند. 

این نماینده مجلس همچنین گفت:  کسانی که به وزیر کشاورزی مشورت می دهند که زعفران مردم محروم را با 2 الی 3 هزار دلار در خارج از کشور می فروشند. وزیر کشاورزی به این موضوع ورود کرده و اجازه ندهد حقوق بیش از 500 هزار کشاورز زعفران کار تضییع شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محسن زنگنه ، تعاونی روستایی ، وزیر جهاد کشاورزی ، زعفران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محسن زنگنه تعاونی روستایی وزیر جهاد کشاورزی زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به شرایط محیطی مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع بیان کرد: به دلیل بارش‌های چند روز اخیر و کاهش نسبی دما، احتمال شیوع و خسارت بیماری زنگ زرد گندم زیاد است.

وی تاکید کرد: کشاورزان گندم‌کار به‌محض مشاهده کانون‌های آلودگی، نسبت‌به سمپاشی و کانون‌کوبی در مناطق آلوده با استفاده از سموم قارچ‌کش توصیه شده طبق شیوه‌نامه‌های سازمان حفظ نباتات اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: کارشناسان مراکز کشاورزی استان نیز با حضور جدی و مستمر در عرصه‌های تولیدی هرگونه شیوع بیماری را به کشاورزان اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت و سازهای غیرمجاز تضییع حقوق عامه شهروندان است
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • «سود» مشوقی برای «مشارکت مردمی» در تولید
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد