Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اقدام های اجرایی این دانشگاه در مسیر جوان‌سازی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی ظهر امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به این مهم که شاخص عمومی ازدواج و همچنین نرخ باروری در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان(شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان) در سال 1400 از نرخ کشوری نیز بالاتر است، انگیزه مضاعفی پیدا کردیم تا همین موفقیت را نیز ارتقا بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اهمیت جوان‌سازی جمعیت که از تاکیدهای اخیر مقام معظم رهبری است، گفت: در همین راستا برای اجرای کمپین آموزش فرزندآوری و قانون حمایت از خانواده فعالیت کردیم.

رییس انشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: ایجاد تسهیلات برای شکل‌گیری ازدواج‌های دانشجویی، آگاهی‌بخشی عمومی در مسیر تبیین وجوه مثبت ازدواج، برگزاری همایش و وبینار جوانی جمعیت و اجرای برنامه زنده در صدا و و سیما با همین موضوع، از دیگر اقدام های دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این خصوص هستند.

محمدی با اشاره به پیگیری مستمر و جدی برای افتتاح کلینیک ناباروری در بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان، بیان کرد: تجهیزات آن تا حدودی زیادی خریداری شده است و پزشکان و کارشناسانی که قرار است در این مرکز مشغول به خدمت شوند دوره‌های آموزشی تخصصی را پشت سر خواهند گذاشت.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان اضافه کرد: کلینیک یاد شده با تسهیلات وزارت بهداشت به بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به خدمات بیمه‌ای در آن، زوج‌هایی که با مشکل ناباروری مواجه هستند، می‌توانند همه خدمات مربوط به این معضل را تقریباً به صورت رایگان دریافت کنند.

او توضیح داد: با بانک‌های مختلف رایزنی‌هایی انجام شده تا کارمندان دانشگاه علوم پزشکی آبادان که فرزند سوم خود را به دنیا آورده باشند و یا کارمندانی که سال جدید ازدواج کرده‌اند، بتوانند وام‌های کم‌بهره‌ای را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان همچنین از راه‌اندازی مهدکودک‌ها در بیمارستان و واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای نگهداری فرزندان پرسنل خبر داد و تصریح کرد: در حوزه شهری در راه تامین جهیزیه و سیسمونی با کمک خیران منطقه گام‌های خوبی را برداشتیم و به عنوان مثال ۶۰ بسته جهیزیه را به زوج‌های جوان و کم‌درآمد شادگانی اهدا کردیم.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان شادگان آبادان و خرمشهر دانشگاه علوم پزشکی آبادان جوان سازی جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید میثم موسوی، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وقوع سیلاب، یک بیمارستان صحرایی در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپا شد.

وی افزود: تمامی امکانات و تجهیزاتی پزشکی لازم برای ارائه خدمات درمانی احتمالی به صورت سرپایی در این بیمارستان صحرایی مستقر می‌شود.

لازم به ذکر است، این بیمارستان در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برپاست.

کد خبر 6079752

دیگر خبرها

  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان