Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@08:46:48 GMT

یک شرکت هرمی در جنوب تهران منهدم شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۴۸۸۴

یک شرکت هرمی در جنوب تهران منهدم شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این‌باره گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر ری، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و  ماموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند. 

بیشتر بخوانید:

باند سارقان منازل ویلایی منهدم شد

وی با بیان اینکه محل فعالیت اعضای این باند هرمی در یک منزل مسکونی مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه و با کسب این اطلاعات ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم به محل مورد نظر اعزام شده و در جریان یک عملیات پلیسی شش نفر از اعضای اصلی این شرکت هرمی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه شبکه اصلی این باند کلاهبرداری متلاشی شد، گفت:‌ ماموران در بازرسی از محل دستگیری این افراد نیز مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، جزوه و ... را کشف و ضبط کردند. 

جلیلیان با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، اظهارکرد:‌این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به صراحت به کلاهبرداری از جوانان و دریافت مبالغی از ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال از زیرمجموعه‌های خود اعتراف کردند. تاکنون کارشناسان در ارزیابی‌های انجام شده، ارزش اموال کلاهبرداری شده از سوی این شرکت هرمی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: اعضای این باند تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری به مردم و به خصوص جوانان هشدار داد که فریب وعده‌هایی چون پولدارشدن یک‌شبه و ... را نخورده و در صورت مواجهه با شرکت‌های هرمی موضوع را به پلیس اطلاع‌ دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161950 برچسب‌ها نیروی انتظامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری  باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران