Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری آریا-نماز جمعه این هفته تهران (11 آذر) به امامت آیت الله کاظم صدیقی و با رعایت دقیق شیوه نامه‌ های بهداشتی برگزار می‌ شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، بنا بر اعلام سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، آیت الله صدیقی نماز جمعه این هفته تهران (11 آذر) را در مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهند کرد.
حجت الاسلام نوری گفت: طبق روال ساعت 10 صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 45:10 دقیقه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در پیش از خطبه‌های نماز این هفته، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره هنر انقلاب خراسان شمالی صبح یک‌شنبه برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، هنرمندان، مسئولین استانی و معاون راهبری امور استان‌ها حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی بیان کرد: رونمایی از کتاب حماسه‌سازان، سرود روشن‌ترین طلوع، تقدیر از نقلان برتر و رونمایی از پوستر جشنواره ملی نقالان سوره از بخش‌های آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی خواهد بود.

صدیقی کلاته گفت: آئین اختتامیه در مجتمع ایثار بجنورد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6083838

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در مراسم ختم مرحوم پرویز داودی (عکس)