Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:11:23 GMT

همدان میزبان ۴ شهید گمنام می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۴۹۸۶

همدان میزبان ۴ شهید گمنام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری صبح امروز در جلسه ستاد تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام استان از تشییع پیکر چهار شهید گمنام در چهار نقطه از استان خبر داد و افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، دانشگاه فرهنگیان، کوی خضر در شهرستان همدان و شهرستان رزن نقاطی هستند که شهدا در آن تدفین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهدا همزمان با سراسر کشور در سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در همدان تشییع می‌شوند، تصریح کرد: پنجم دی، همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با شهدا در حسینیه امام(ره) برگزار و مراسم تشییع پیکر شهدا ساعت ۸ صبح روز ششم دی همزمان با سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا برای تدفین به مکان‌های پیش‌بینی شده انتقال داده می‌شوند گفت: برگزاری مراسم شهدا برکات بسیاری دارد و آثار آن در جامعه نیز محسوس است.

وی از تشکیل ۶ ستاد ذیل تشییع پیکر مطهر شهدا خبر داد و آنها را شامل کمیته فرهنگی و تبلیغات،  انتظامی و امنیتی، اجرایی، پشتیبانی، اطلاع‌رسانی و کمیته استقبال دانست و گفت: با توجه به اینکه مستندسازی و تهیه فیلم از حضور شهدا در سطح استان بسیار اهمیت دارد، صدا و سیما در این زمینه باید اقدامات شاخصی انجام دهد.

ظفری گفت: بعد از تدفین شهدا، ساخت یادمان‌ها نیز اهمیت زیادی دارد که باید طرح‌ها برای تایید در اسرع وقت به کمیته فنی استانداری ارسال شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای گمنام همدان تشییع شهدای گمنام در همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری

 مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران و... امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری