Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رسول شیخی‌زاده در گفت‌وگو با فارس همدان با اشاره به هزینه ۲۴ میلیارد تومانی کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد همدان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و  ۹۰ مورد جهیزیه به نوعروسان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانواده زیرپوشش جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک‌های خیران و نیکوکاران درصدد دستیابی به این مهم هستیم بیان کرد: هزینه این کمک‌ها به‌طور میانگین ۲۲ میلیون تومان به‌ صورت نقد یا به‌ صورت اهدای کالا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، چهار میلیارد تومان اهدایی مردم خیر و ۲۰ میلیارد تومان از منابع امداد تأمین‌ شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد استان با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آن‌ها نیز باشد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد کمیته امداد همدان کمیته امداد امام خمینی جهیزیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد