Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری شش نفر از اعضای اصلی آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این‌باره گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر ری، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و  ماموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه محل فعالیت اعضای این باند هرمی در یک منزل مسکونی مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در ادامه و با کسب این اطلاعات ماموران پلیس با هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم به محل مورد نظر اعزام شده و در جریان یک عملیات پلیسی شش نفر از اعضای اصلی این شرکت هرمی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه شبکه اصلی این باند کلاهبرداری متلاشی شد، گفت:‌ ماموران در بازرسی از محل دستگیری این افراد نیز مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، جزوه و ... را کشف و ضبط کردند. 

جلیلیان با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، اظهارکرد:‌این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به صراحت به کلاهبرداری از جوانان و دریافت مبالغی از ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال از زیرمجموعه‌های خود اعتراف کردند. تاکنون کارشناسان در ارزیابی‌های انجام شده، ارزش اموال کلاهبرداری شده از سوی این شرکت هرمی را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. 

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: اعضای این باند تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری به مردم و به خصوص جوانان هشدار داد که فریب وعده‌هایی چون پولدارشدن یک‌شبه و ... را نخورده و در صورت مواجهه با شرکت‌های هرمی موضوع را به پلیس اطلاع‌ دهند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت هرمی پلیس کلاهبرداری دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان